Ось уже кілька десятиліть більшість мостів Києва ніхто не ремонтував. Про це заявив директор Центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко, пише Сегодня.
«Дорожні служби лише доглядають за шляхопроводами, їх ніхто не ремонтував років 20. Переконатися в цьому можна, проїжджаючи під будь-яким з мостів: скрізь відвалився бетон і гола арматура. Це дуже небезпечно!», - зауважує Сергієнко.
За його словами, якщо ситуація не зміниться, мости почнуть обрушитись на киян.
«Першою ластівкою може стати шляхопровід на Шулявці. Цей міст може запросто впасти, якщо на нього заїде кілька багатотонних фур. Ризик збільшується в разі ДТП на мосту», - додає він.
У «Київавтодорі» визнають, що багато шляхопроводів чекають на капремонт. Найпроблемніший - Шулявський. На 2014 рік запланована його реконструкція, також обіцяють реанімувати міст на проспекті Науки.
Зокрема, у передаварійному стані знаходиться Повітрофлотський шляхопровід. Спеціалісти кажуть, що існує загроза і для великих київських мостів через Дніпро. Також ремонту потребує міст Патона, автодорожня частина мосту Метро і Московський міст. А на Південному потрібно міняти крайню смугу, яка постійно руйнується
Источник
e-news.com.ua
|
Новости рубрики:
Кабмін удосконалює бюджетне планування: що зміниться для місцевих громад
Gabinet Ministrów zatwierdził nowych szefów: Filashkin i Koval na czele obwodów donieckiego i rówieńskiego Zdolność finansowa lokalnych budżetów rośnie: dochody wzrosły o 15% Additional 335 million for Kherson: Government supports reconstruction of Kakhovka HPP Vietos biudžetų bendrasis fondas sudarė 218,3 mlrd. grivinų Зеленський замінив очільників двох громад на Херсонщині, підтоплених через підрив ГЕС Зеленський призначив голів Сумської і Луганської ОВА Кабмін погодив звільнення керівників трьох областей |