Сім киян віддали мільйон гривень менеджерові автосалону, а своїх машин так і не побачили. Так само вони більше не бачили і менеджера Романа Пужалова (так звали шахрая ), який брав у нього завдаток, сьогодні його розшукує міліція.
Людмила Хоменко на машину гроші збирала п'ять років, загальна сума покупки вийшла 162,2 тис. грн. Однак зараз вона лише заглядає у вікна закритих машин, тому що в київському салоні менеджер поставив Людмилу в міфічну чергу за іномаркою.
"Сказав, що дуже велика черга, пропонував якомога більше внести завдаток, щоб скоротити чергу по даному автомобілю", - розповіла обдурена жінка. За завдаток менеджер видав відповідні документи зі штампом салону. Через кілька місяців зв'язок з менеджером обірвався. В автосалоні вмивають руки. "Звичайний аферист , - сказали в салоні. - Насправді , він взагалі не мав права брати у вас гроші , він не був уповноваженою особою нашої компанії".
"Нам потім сказали те ж саме, - нарікає Людмила. - Мовляв, Пужалов працював менеджером , але укладати угоди купівлі -продажу йому не доручали. І вже тим більше - приймати у нас гроші. Але як ми, клієнти, могли про це здогадатися? Ця людина в присутності інших менеджерів (яких абсолютно не бентежило те, що він брав великі суми) видав нам завірений печаткою автосалону касовий ордер. у салоні ж тепер заявляють, що наша квитанція недійсна, оскільки Пужалову не можна було її видавати".
Юрист Євген Огарков пояснює, що законодавчо дійсно немає причин, щоб змусити салон віддати гроші: "Якщо в салоні сидить якийсь чоловік, то це абсолютно не факт, що це не якийсь охоронець, який вирішив видати себе за менеджера".
Щоб убезпечити себе від таких ситуацій, гроші треба платити або в касу, або у відділення банку, або безготівковим переказом." У кожному автосалоні обов'язково, згідно з чинним законодавством, повинно бути або відділення банку або каса. І саме каса повинна прийняти готівку, а не людина, яка сидить важливо за столом ", - пояснив Огарков.
e-news.com.ua