• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Ограбление за 40 секунд: как банк оббирает киевлян

    Опубликовано: 2013-08-29 08:17:00
    Сегодня наконец удалось зафиксировать в присутствии следственно-оперативной группы Днепровского РУГУ МВД в г. Киеве как приватбанковские электронные платежные терминалы отбирают у людей деньги, не оставляя следов.
     
    «В определенных случаях деньги бесследно исчезали в приватбанковских терминалах за 40 секунд!», — цитирует Цензор.НЕТ запись Александра Синько на Facebook.
     
    Приватбанківськи платіжні термінали витончено грабують людей не залишаючи жодних слідів. Журналісти «Антикорупційного Бюро України» сьогодні, 28 серпня 2013 року, побачили на власні очі як все це відбувається.
     
    Андрій С. намагався сплатити рахунок за послуги цифрового телебачення. Сума невелика — лише 100 гривень. Втім, щоб внести кошти йому необхідно було провести авторизацію, а точніше вказати номер власного мобільного та отримавши СМСкою код, внести його на табло і лише тоді електронний бокс «ПриватБанку» готовий був приймати гроші. Зробивши всю необхідну процедуру та провівши оплату хлопець побачив на табло напис з беззаперечною вимогою внести ще вдвічі більшу суму. Юнак намагався зробити підтвердження, однак термінал вперто відмовлявся це робити та аби бісова машина не повернулася до головного меню, кожні 40 секунд підтверджував їй, що він поряд. Дивно, але в такій ситуації зв"язатися з оператором банку виявилося не можливим. Комп«ютер з телефону 0 800 500 003 відповів, що мобільний номер хлопчини не зареєстрований у «Приваті», а тому чекати зв"язку з оператором необхідно протягом доби. Врешті-решт клятий бокс з«ївши гроші, повернувся до головного меню і готовий був ошукати ще когось.
     
    То ж за допомогою юнак звернувся до журналістів «Антикорупційного Бюро України», які одразу ж викликали міліцію. І вже спільно з представниками слідчо-оперативної групи Дніпровського РУ ГУ столиці прослідкували та документально зафіксували усі викрутаси терміналу.
     
    До речі, така афера від «ПриватБанку» далеко не перша. Останнім часом все частіше громадяни України звертаються до антикорупційників з наріканнями на роботу банку. Зокрема і стосовного того, що гроші платників просто зникали в недрах боксів, а не направлялися за призначенням.
     
    Журналісти «Антикорупційного Бюро України» розпочали спецрозслідування стосовно діяльності «ПриватБанку», а відтак просять громадян зверататися на телефон «гарячої лінії» (067) 918-52-78 з повідомленнями про випадки шахрайства з боку «ПриватБанку».
       
    Источник e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.