Її обіцяли відкрити ще торік, потім урочисту дату перенесли на День Києва, згодом відтермінували до Дня Незалежності. Але буде добре, якщо 52-га станція столичної підземки «Теремки» запрацює до кінця року.
Хоча робота тут кипить цілодобово. На майданчику в три зміни працює тисяча людей. Та за важку роботу гроші вони отримали ще за травень. Зізнаються – працюють стахановськими методами, але при цьому на технологію не зважають.
А ось віце-прем’єр Олександр Вілкул упевнений – станцію зводять якісно. А заборгованість перед будівельниками метро обіцяє виплатити до кінця цього тижня.
«Будь-які питання, які можуть бути, будуть закриті до кінця цього тижня. Все повинно бути зроблене якісно, комфортно, для людей. Гнати строки заради якості ніхто не буде», - запевняє Вілкул.
Та грошей все одно бракує - скаржиться директор «Київметробуду». Станція «Теремки» коштує майже мільярд гривень, а профінансовано лише 200 мільйонів.
«Зараз з міста виділяється 83 мільйони. Вони будуть до четверга видані. Із тих коштів піде на половину на будівництво і на закупку обладнання», - каже генеральний директор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко.
Зведуть «Теремки» - візьмуться за нову, четверту лінію на Троєщину – вона коштуватиме 10 мільярдів гривень. Щоправда, де їх узяти - в міськдержадміністрації не кажуть.
Зате 40 мільйонів кредиту на 10 нових потягів для підземки вже взяли. Купуватимуть російські вагони, перші 10 уже їздять. Керівництво метро пояснює - хоча українські поїзди не гірші, тендер росіяни виграли.
Проїзд у метро в найближчі місяці не здорожчає, хоча його економічно обґрунтована вартість не 2 гривні, а 3,5.
e-news.com.ua