Нещодавно у Миколаєві вперше в Україні відбулася прем’єра акції “Запишись у солдати”. З допомогою цієї акції військовослужбовці 79-го окремого аеромобільного полку Південного оперативного командування намагалися випробувати нові підходи у непростій справі залучення у свої ряди військовослужбовців-контрактників.Про це ELCOMART Политика повідомила прес-служба МО України.
Так, протягом двох днів у шести найбільш людних місцях “Міста корабелів”: центральній площі імені Леніна, залізничному та автобусному вокзалах, ринку “Колос”, зупинці “Шкільна” і пішохідній вулиці Радянській були виставлені звичайні намети. Біля кожного з них знаходились миколаївські десантники, які надавали детальну інформацію про умови проходження військової служби за контрактом та її переваги, умови підписання контракту, давали конкретні відповіді на запитання.
Так, протягом двох днів у шести найбільш людних місцях “Міста корабелів”: центральній площі імені Леніна, залізничному та автобусному вокзалах, ринку “Колос”, зупинці “Шкільна” і пішохідній вулиці Радянській були виставлені звичайні намети. Біля кожного з них знаходились миколаївські десантники, які надавали детальну інформацію про умови проходження військової служби за контрактом та її переваги, умови підписання контракту, давали конкретні відповіді на запитання. За словами заступника командира полку з гуманітарних питань полковника Геннадія Коваленка, більш за все молодих людей цікавила можливість потрапити до миротворчих місій.У бесідах із підлітками та юнаками досвідчені офіцери наводили переконливі аргументи на користь важливості і широких перспектив служби у Збройних Силах. Як приклад, вони представляли військовослужбовців контрактної служби, що були поруч і вже зробили свій вибір.
Ввечері біля одного з наметів десантники розгорнули пересувний інформаційний центр. На виносному екрані декілька разів було показано невеличкий документальний фільм про історію, традиції та сучасні умови служби в 79-у окремому аеромобільному полку. Незважаючи на пізню годину, біля десантників зібрався великий натовп молоді.
- Це перший наш вихід у місто для проведення активної рекламної кампанії з пропагування контрактної служби, - зазначив заступник командира полку з гуманітарних питань полковник Геннадій Коваленко. - Після проведеного заходу поки що лише п’ять громадян прийшли у полк за відношенням. Але у відчай ми не впадаємо, бо добре розуміємо, що подібна агітація - складна і копітка робота, якої необхідно ще вчитись. До того ж якби ми брали всіх жінок, які просились служити до полку, то, мабуть, проблему комплектування частини контрактниками вже б вирішили. Однак, вакансій на посади жінок-військовослужбовців у нас вже немає.
Він також додав, що позитивним є вже те, що наші військовослужбовці отримали перший досвід такої незвичної місії і в майбутньому будуть діяти більш результативно, а подібні рекламні акції ми плануємо провести в райцентрах і сподіваємося на кращий результат.
ELCOMART Политика