• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • УСПП з керівництвом Укрзалізниці погодять план дій для продовження модернізації останньої

    Опубликовано: 2021-03-05 15:09:52

    Український союз промисловців і підприємців послідовно діє у вирішенні проблеми нескоординованих рішень навколо довгоочікуваної структурної реформи «Укрзалізниці». У тому числі - відокремлення вертикалі вантажоперевезень «UZ Cargo». Через рішення Наглядової ради компанії є загроза, що цей процес буде призупинений, незважаючи на наявне рішення уряду та відповідність реформи Угоді про асоціацію з ЄС. УСПП, представляючи інтереси виробників і експортерів, для яких важливе поліпшення якості та прозорість тарифів на перевезення, жорстко відреагував на дану ситуацію і домігся інтенсифікації діалогу в трикутнику уряд-Правління і Наглядова рада УЗ.

    «Ми переконані, що уряд і парламент, де діє відповідна Тимчасова слідча комісія щодо УЗ, повинні зайняти відповідальну державницьку позицію і якнайскоріше поновити спільну взаємодію», - підкреслив президент УСПП Анатолій Кінах.

    Лідер ділової спільноти залучає до діалогу і керівництво Наглядової ради УЗ – пана Шевкі Аджунера.

    5 березня відбудеться спільне засідання УСПП та керівництва АТ»Укрзалізниця», на якому сторони погодять план дій на 2021 рік. Серед запрошених – голова ТСК у Верховній Раді Юлія Гришина, міністр інфраструктури Владислав Криклій, голова Наглядової ради УЗ Шавкі Аджунер, керівники Крюківського вагонобудівного заводу, асоціації «Укрцемент», Союзу хіміків тощо.

    «Ми налаштовані на цивілізований діалог в даній ситуації. Буде затверджений спільний план дій промисловців і УЗ на 2021 рік. Він передбачатиме заходи з модернізації рухомого складу, ступінь зношеності якого сягає  80%,максимальне залучення промисловості України до цих процесів через локалізацію та імпортозаміщення. Також розглядатимуться питання тарифної, цінової політики. Зокрема, відтепер під кожним рішенням про зміну тарифів будуть техніко-економічні обґрунтування, прогноз впливу розцінок на конкурентоспроможність експортерів тощо», - розповів Анатолій Кінах.

    Він також повідомив, що у телефонній розмові із паном Шевкою Аджунером отримав запевнення Наглядової ради підтримати партнерство, спрямоване на подальшу реформу УЗ.

    Водночас президент УСПП звертає увагу Кабміну на той факт, що конфлікт всередині Укрзалізниці став можливим, у тому числі, через відсутність комплексної стратегії модернізації залізниці. Відтак, в разі наявності такої, Наглядова рада жодним чином не змогла б прийняти рішення, що суперечили б виконанню нормативного акту.

    «Щоб мінімізувати такі конфлікти, галузь повинна мати чітку стратегію розвитку. Ми наполягаємо на прийнятті мінімум на 5 років Державної програми оновлення рухомого складу, затвердженої постановою КМУ. 97% локомотивів вичерпали свої терміни експлуатації. Вагонний парк аналогічно. Ця програма має спиратися на принципи державно-приватного  партнерства, бо за рахунок бюджету всі проблеми неможливо вирішити.  В разі наявності такої програми прийняття рішень, що суперечать національним інтересам України, було б неможливим», - підсумував Анатолій Кінах.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.