• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Товарообіг між Україною та Туреччиною в найближчі 5 років може зрости в 2,5 рази, - експерти

    Опубликовано: 2017-12-21 08:40:48

    Товарообіг між Україною та Туреччиною в найближчі 5 років може зрости в 2,5 рази - до більш ніж 10 млрд. дол в результаті підписання в 2018 році угоди про ЗВТ (зону вільної торгівлі) між Україною та Туреччиною. Про це йшла мова на зустрічі віце-президента УСПП, координатора Центру підтримки експорту при УСПП Дениса Краснікова та голови Міжнародної Українсько-Турецької Бізнес-асоціації Бурака Пехлівана.
    Угода щодо ЗВТ між Україною та Туреччиною може бути підписана вже в 2018 р, що призведе до зростання товарообігу між Україною та Туреччиною в 2,5 рази - до більш ніж 10 млрд. дол.
    Про це йшла мова на зустрічі віце-президента УСПП, координатора Центру підтримки експорту при УСПП Дениса Краснікова та голови Міжнародної Українсько-Турецької Бізнес-асоціації Бурака Пехлівана. Бурак Пехліван висловив упевненість, що Угода про ЗВТ між Україною і Туреччиною може бути підписана вже в 2018 р.
     «Сьогодні, незважаючи на зростання в 2017 році поставок українських товарів до Туреччини на 20%, наш експорт в цю країну має переважно сировинний характер. Тому нам треба нарощувати поставки товарів з високою доданою вартістю, - говорить Денис Красніков, - В ході конференції Retail Days Istanbul, що пройшла в кінці листопада в Стамбулі, турецькі рітейлери висловили серйозну зацікавленість в постачанні до торгових мереж українських продуктів харчування. Конкретне підтвердження вона досягла на зустрічах з категорійними менеджерами турецького METRO та директором з логістики мережі SOK (YILDIZ HOLDING). METRO вже чекає ту лінійку харчової групи, яка представлена ​​в українському підрозділі цієї мережі. В даний час ми ведемо переговори з виробниками про продуктові поставки на турецький ринок. Без сумніву це призведе до подальшого збільшення обсягів експорту товарів з високою доданою вартістю до Туреччини».
    За даними Центру підтримки експорту при УСПП, український експорт до Туреччини за 9 місяців 2017 р склав 1,8 млрд. дол. - на 19% більше ніж за аналогічний період минулого року. При цьому турецький імпорт склав 840 млн. дол., що на 11% більше ніж за аналогічний період минулого року. Позитивне сальдо сягнуло майже 1 млрд. дол.
    Лідерами за обсягами експортних поставок до Туреччини за 9 місяців 2017 р. залишаються сировинні товари: чорні метали - 803,9 млн. дол, насіння соняшнику - 189, млн. дол., соняшникова олія 99 млн. дол., деревина - 100 млн. дол , руди чорних металів - 77 млн. дол. Відбулися і зміни: в 10 разів збільшилися поставки зерна (до 129 млн. дол.), в 8 разів м'яса - до 4,1 млн. дол, в 2 рази овочів - до 16 млн. дол.
    Серед новинок, які почали експортуватися до Туреччини - кондитерські вироби з цукру (17,5 млн. дол.), пластмаси і полімери (15 млн. дол.) - за цими товарними позиціями спостерігалося істотне зростання. Крім того, серйозний приріст продемонстрували різні групи машинобудівної продукції, чий загальний обсяг поставок склав 24 млн. дол.
    За оцінкою Бурака Пехлівана, українські експортери від підписання ЗВТ з Туреччиною отримають набагато більш серйозні конкурентні переваги, ніж турецькі постачальники. «Якщо співставити ЗВТ, то порівняйте цифри: український бізнес експортує до Туреччини в 50 разів більше, ніж на канадський ринок. Можна прогнозувати: у випадку з українсько-турецькою ЗВТ ефект буде набагато серйознішим. При цьому слід врахувати: український експорт набагато більше турецького імпорту, а в Туреччині з регуляторними процедурами ситуація набагато менш проблематична для українського бізнесу, ніж в країнах ЄС. Крім того, українські товари, що поставляються до Туреччини в рамках ЗВТ можна експортувати і на ринки третіх країн», - коментує пан Пехліван.
    За словами турецького експерта, покупцям української продукції до Туреччини може бути цікава продукція всіх без винятку галузей. При цьому, на його думку, основними стримуючими український експорт факторами є відсутність необхідних маркетингових досліджень, знань про турецький ринок та відсутність державної підтримки участі у виставкових заходах, де бізнесмени України могли б з вигідного боку презентувати турецьким партнерам свою продукцію.
    Серед позитивів ЗВТ для України Пехліван називає майбутнє збільшення інвестицій в українську економіку, зокрема, відкриття турецькими партнерами нових промислових підприємств, заводів.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.