На сьогоднішній день у Києві залишаються райони, майже не охоплені сучасними торговельними форматами (торговельними центрами), а їх географічне розташування у столиці неоднорідне. І хоча на період з 2005 по 2008 роки було заявлено про відкриття нових 15 великих ТЦ, реально у 2006 році буде запущено в експлуатацію лише 2 таких об‘єкти. Про це заявив Михайло Ханін, генеральний директор управляючої компанії торговельного комплексу «Альта Центр».
За його словами, на даний момент на ринку торговельної нерухомості спостерігається сезонна тенденція – зменшення відвідуваності торговельних центрів на 20-30%. Хоча, як і раніше, фіксується висока відвідуваність бутиків та магазинів одягу, а також продовольчих супермаркетів. Про це ІА «Гаряча Лінія» повідомила прес-служба управляючої компанії.
«Вітчизняні торговельні комплекси пройшли еволюційний шлях від універсамів та критих речових ринків до класичних центрів західного зразка. Такий ТЦ – складне підприємство, яке потребує грамотного управління. Розподілення вже існуючих та заявлених на будівництво ТЦ на мапі Києва дуже неоднорідне. Сьогодеі можна казати про формування окремих торговельних коридорів та торговельних зон, хоча, при цьому багато районів міста залишаються практично неохопленими сучасними торговельними форматами», - сказав М.Ханін. На його думку, саме цей фактор змусить незабаром звернути увагу інвесторів та девелоперів на нерозвинені з торговельної точки зору райони.
Hotline.net.ua
e-news.com.ua