• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • МІЖНАРОДНА ВИСТАВКА „АПМ-ПродТек 2005” ВПЕРШЕ ОФІЦІЙНИЙ ПАВІЛЬЙОН ФРН

    Опубликовано: 2005-03-01 14:50:48
    1 березня у виставковому центрі „КиївЕкспоПлаза” розпочала свою роботу друга міжнародна виставка обладнання і технологій харчової та переробної промисловості „АПМ-ПродТек 2005” — спільний проект компаній „Євроіндекс” та IFWexpo Heidelberg GmbH (Німеччина). Виставка проходить за підтримки Українського союзу промисловців і підприємців, Міністерства промислової політики України та Міністерства освіти і науки України.
    Вперше на виставці „АПМ-ПродТек” представлена офіційна експозиція Федеративної Республіки Німеччини (ФРН). Експозиція організована за підтримки Міністерства економіки ФРН, яке виділило бюджет для участі німецьких виробників новітніх технологій для харчової та переробної промисловості в „АПМ-ПродТек 2005”.
    У виставці беруть участь провідні світові й вітчизняні компанії, серед яких Bayha&Strackbein, Behr, Binder, Hassia, Infostand, Kronen, PANALPINA WELTTRANSPORT, Pfeuffer, PIO KG, Roodsari Fleisch, „А.М.В. УКРАЇНА”, „Агрофермтехнік”, Українська асоціація продовольчого машинобудування (Асоціація „ПРОМА”), „БІД”, „Васко”, „Вестфалія Сепаратор АГ”, Дослідний завод харчового обладнання, „Інтелект”, Київпродмаш, „ЛІАГ Технік Сервіс Україна”, „Пульсар”, Харківський експериментальний ремонтно-механічний завод та інші.
    Цього року виставка отримала нову назву — „АПМ-ПродТек”. Пов'язано це, по-перше, з тим, що назва „АгроПродМаш Україна” частіше асоціюється з сільським господарством, ніж з технологіями та обладнанням для харчової та переробної промисловостей, які демонструє експозиція виставки. По-друге, використання слів „прод” і „маш” багатьма організаторами виставок уводить в оману споживачів та не надає охороноспроможності з точки зору патентного права. Для збереження спадкоємності цьогорічна виставка називається „АПМ-ПродТек”, через декілька років префікс зникне і залишиться лише „ПродТек”.

    „АПМ-ПродТек 2005”: основні цифри
    Загальна виставкова площа — близько 1 000 кв. м.
    Чиста виставкова площа — 432* кв. м (зростання порівняно з 2004 роком складає 32%)
    Кількість учасників — 31*, на 11% більше, ніж минулого року.
    Представлено країн — 3 (Україна, Німеччина, Росія).
    *Компанія BDO Balance-Audit проведе аудит статистичних даних відповідно до методики Міжнародного виставкового союзу CENTREX.

    Програма виставки
    З метою підвищення рівня професійних знань і обміну досвідом на виставці організовано науково-технічні конференції та семінари, де кожен фахівець може отримати цікаву та корисну інформацію. У програмі цього року слід виділити такі заходи:
    • круглий стіл „Технології ефективної роздрібної торгівлі по-українські”, у рамках якого будуть розглядатися проблеми взаємовідносин між виробниками та супермаркетами. Співорганізатор — журнал „Мир продуктов”;
    • конференцію „Забезпечення безпечності продукції харчової промисловості та підвищення її конкурентоспроможності за рахунок застосування сучасних ефективних технологій”, співорганізатором якої виступає Українська асоціація якості;
    • конференцію „Забезпечення підприємств харчової та переробної промисловостей машинами та обладнанням вітчизняного виробництва”, організатор — Асоціація „ПРОМА”.

    Синергія подій
    Традиційно виставка „АПМ-ПродТек 2005” проходить одночасно з десятою міжнародною виставкою обладнання, меблів та аксесуарів для магазинів, ресторанів, готелів „МаРГо 2005” та четвертою спеціалізованою виставкою технологій промислового холодопостачання, кондиціонування та вентиляції „Промисловий холод 2005”. Поєднання цих подій дозволяє відвідувачам виставки ознайомитись з повним технологічним циклом — від переробки та виробництва продуктів харчування до їх зберігання і реалізації кінцевому споживачеві.

    Компанія „Євроіндекс”, організатор виставки, висловлює подяку усім підприємствам, організаціям, професійним та галузевим об'єднанням за підтримку в організації виставок. За інформаційну підтримку у період підготовки та проведення виставки — журналам „Мясной Бизнес”, „Продукты&Ингредиенты”, „Молочна промисловість”, „Мясное дело”, „Молочное дело”, „Мир продуктов”, „Мир упаковки”, а також Асоціації „ПРОМА” та Українській асоціації якості — за сприяння в організації виставкових заходів.

    Сьогодні, коли Україна готується до вступу у Світову організацію торгівлі та заявила про бажання стати членом Європейського союзу, актуальність тематики виставки „АПМ-ПродТек 2005” незаперечна. Для виходу на світові ринки українські підприємства харчопереробної промисловості повинні швидкими темпами підвищувати стандарти якості своєї продукції, що неможливо без їх переозброєння та впровадження сучасного високотехнологічного обладнання. Галузеві ж виставки є найпотужнішим маркетинговим засобом залучення новітніх технологій та інвестицій у відповідні галузі економіки.

    Найповнішу інформацію про заходи виставки та поточні події ви завжди отримаєте у прес-центрі, а також в Інтернеті на сайті www.prodtek.euroindex.ua. e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.