• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • В Раді запропонували обмежити використання теми війни в рекламі

    Опубликовано: 2023-03-27 12:00:28

    Народні депутати зареєстрували в Верховній Раді законопроєкт №9128, який передбачає часткову заборону на використання символіки та неймінгів, пов’язаних із війною, в рекламі.

    Про це свідчить інформація на сайті парламенту.

    "Російська агресія принесла непоправні втрати для мільйонів українських родин, цілих громад і міст. Водночас, останнім часом спостерігається експлуатація цієї тематики в комерційних цілях. Ідеться не лише про те, що мотивуючий патріотичний контент "копіюється" у сферу роздрібних продажів. Прикро, що в маркетингових комунікаціях виробники споживчих товарів та послуг вдаються до недоречного використання трагічних подій війни, назв постраждалих міст, патріотичних закликів і військових вітань", — підкреслюють автори законопроєкту.

    Зокрема, йдеться про ТМ "Героїчна Буча Комбуча" зі смаком цитрусу, насіння редису "Азовсталь" тощо. Нардепи констатують, що у таких випадках виробники нехтують професійною етикою та не встановлюють бар’єри при прийнятті рішень про назви товарів — використанням понять, подій і назв, які мають трагічну конотацію або вимагають особливої шани.

    Наразі законодавство не забороняє реєструвати торгівельні марки з використанням назв міст-героїв чи видатних битв, інших символів героїчних чи трагічних подій війни. Законопроєкт №9128 пропонує заборонити використовувати у маркетингу (рекламі):

    назви, пов'язані з військовими операціями та подіями війни;
    назви, пов'язані зі знаковими у ході війни населеними пунктами та місцями, які стали символами героїзму українців у відображенні агресії;
    назви, що відтворюють найменування виробників та типів озброєння;
    назви військових підрозділів;
    назви, що відтворюють офіційне вітання ЗСУ (Слава Україні! Героям Слава!).

    В пояснювальній записці уточнюється, що заборону не поширюватимуть на книги, відео та кіно, яке присвячені російсько-українській війні.

    Нагадаємо, що раніше назви та символи війни в Україні використовували для рекламних кампаній в інших країнах. Зокрема, в США броварня в місті Ноблсвілль почала випускати новий сорт пива під назвою "Азовсталь".

    Віта Молодан

    Інф. delo.ua

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.