Україна та Польща хочуть об'єднати євроколією столиці. Про це повідомило Міністерство інфраструктури у Facebook.
Сторони вже синхронізували дії щодо реалізації проєкту та наробляють план його втілення, проєкт представлять на рівні Європейського Союзу.
Час у дорозі триватиме до чотирьох годин.
Серед інших проєктів для інтеграції української транспортної мережі в європейську є нові автобани до західного кордону. Зокрема, будівництво першої концесійної дороги Краківець – Львів – Броди – Рівне, а також масштабне оновлення дороги М-07 Київ – Ковель – Ягодин. Також йдеться про реконструкцію ділянки Мальховіце – Нижанковичі на українсько-польському кордоні, яка не експлуатується з 1995 року, проте важлива для сполучення двох польських регіонів.
У планах також модернізація міжнародних автомобільних пунктів пропуску. Насамперед – ключовий пункт у Ягодині.
У серпні 2021 року про плани запустити швидкісний поїзд Київ – Варшава повідомив президент Володимир Зеленський, а кілька років тому Міністерство інфраструктури розповідало про намір підготувати техніко-економічне обґрунтування швидкісного залізничного сполучення за маршрутом Київ-Львів-Варшава-Берлін.
Головна проблема такого проєкту – різна ширина колії в Європі та Україні. В Україні колії мають ширину 1520 мм, а в Європі – 1435 мм.
Наталия Софиенко
e-news.com.ua