Meta (Facebook) відмовилася від майже повної заборони реклами криптовалют. Раніше компанія рекламувала криптовалюти лише трьох ліцензій, зараз їхню кількість збільшили до 27, повідомляє CNBC.
У Meta заявили, що криптовалютна сфера достатньо "дозріла та стабілізувалася", а держрегулювання встановило "чіткіші зобов'язання".
Рекламодавцям, як і раніше, потрібен письмовий дозвіл на розміщення реклами для обміну криптовалюти та роботи з інструментами для майнінгу та гаманцями. Водночас нововведення Meta відкриває нові можливості для криптовалютних компаній, які раніше не могли розміщувати рекламу, та потенційних інвесторів.
Скасування заборони відбулося наступного дня після звільнення голови криптопідрозділу Meta Девіда Маркуса. Він працював над проєктом зі створення цифрового гаманця NFT у компанії Meta Novi Financial і над платіжною системою Diem для Facebook та WhatsApp. Її запуск зіткнувся із протидією з боку держрегуляторів.
Лев Шевченко
e-news.com.ua