Київська міська дирекція Укрпошти стала пілотом конкурсу на найкраще відділення поштового зв’язку. Укрпошта розпочала роботу з підвищення якості сервісу у своїх відділеннях. Ця робота включає кілька етапів – від впровадження масштабних програм і тренінгів для працівників щодо стандартів спілкування з клієнтами, до створення більш ефективних систем мотивації працівників та технологічного оновлення ключових відділень.
Зокрема, зараз у Києві триває пілотний проект «Корпоративні стандарти обслуговування Користувачів у об’єктах поштового зв’язку”. Метою проекту є покращення сервісу обслуговування Клієнтів. В рамках проекту на базі Київської міської дирекції Укрпошти було складено рейтинг найкращих відділень, які продемонстрували високий рівень обслуговування Клієнтів. Рейтинг сформовано за результатами опитування Клієнтів та відсутністю скарг у жовтні 2016 року. Переможці визначені за показниками «Індексу задоволеності користувачів», який включає оцінку ввічливості, доброзичливості та зацікавленості працівників ВПЗ у Клієнтах. Вже у грудні колективи-переможці рейтингу отримають грошову винагороду за такі результати у розмірі 1 місце – 50%, 2 місце – 30%, 3 місце – 10% (від місячного фонду оплати праці за фактично відпрацьований час жовтня).
«Ми розпочали довгоочікувану фазу активних змін у фронт-офісах Укрпошти та тестуємо конкурс, у якому визначаємо відділення, котре найкраще виконує свою роботу і є взірцем для інших, – коментує заступник генерального директора з персоналу Укрпошти Олена Дрощенко. – За результатами конкурсу ми зможемо не тільки оновити стандарти якості у спілкуванні з клієнтами, але і розробимо відповідну систему мотивації для наших працівників».
|
Новости рубрики:
Ukrposhta introduces new requirements for the packaging of shipments: important details for customers
Kiedy 5G pojawi się na Ukrainie: plany i wyzwania operatorów Na Ukrainie wprowadzana jest nowa technologia Wi-Fi 6E zapewniająca szybszy Internet In Lviv, mobile operators will test 5G: initial tests of the technology Mobile operators talked about difficulties with ensuring autonomy during blackouts Mobilfunkbetreiber waren verpflichtet, 10 Stunden autonomen Netzbetrieb ohne Strom zu gewährleisten Les groupes de télécommunications allemands envisagent de retirer des composants aux fabricants chinois ЄС ухвалила рішення про продовження на 12 місяців угоди з мобільними операторами |