05 дек, 13:09
Київська міська дирекція Укрпошти стала пілотом конкурсу на найкраще відділення поштового зв’язку. Укрпошта розпочала роботу з підвищення якості сервісу у своїх відділеннях. Ця робота включає кілька етапів – від впровадження масштабних програм і тренінгів для працівників щодо стандартів спілкування з клієнтами, до створення більш ефективних систем мотивації працівників та технологічного оновлення ключових відділень.
Зокрема, зараз у Києві триває пілотний проект «Корпоративні стандарти обслуговування Користувачів у об’єктах поштового зв’язку”. Метою проекту є покращення сервісу обслуговування Клієнтів. В рамках проекту на базі Київської міської дирекції Укрпошти було складено рейтинг найкращих відділень, які продемонстрували високий рівень обслуговування Клієнтів. Рейтинг сформовано за результатами опитування Клієнтів та відсутністю скарг у жовтні 2016 року. Переможці визначені за показниками «Індексу задоволеності користувачів», який включає оцінку ввічливості, доброзичливості та зацікавленості працівників ВПЗ у Клієнтах. Вже у грудні колективи-переможці рейтингу отримають грошову винагороду за такі результати у розмірі 1 місце – 50%, 2 місце – 30%, 3 місце – 10% (від місячного фонду оплати праці за фактично відпрацьований час жовтня).
«Ми розпочали довгоочікувану фазу активних змін у фронт-офісах Укрпошти та тестуємо конкурс, у якому визначаємо відділення, котре найкраще виконує свою роботу і є взірцем для інших, – коментує заступник генерального директора з персоналу Укрпошти Олена Дрощенко. – За результатами конкурсу ми зможемо не тільки оновити стандарти якості у спілкуванні з клієнтами, але і розробимо відповідну систему мотивації для наших працівників».
Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/404808.html
Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua