Київська міська дирекція Укрпошти стала пілотом конкурсу на найкраще відділення поштового зв’язку

05 дек, 13:09

Київська  міська  дирекція  Укрпошти  стала  пілотом  конкурсу  на найкраще відділення поштового зв’язку. Укрпошта розпочала роботу з підвищення якості сервісу  у  своїх  відділеннях.  Ця  робота  включає  кілька  етапів  – від впровадження масштабних програм і тренінгів для працівників щодо стандартів спілкування  з  клієнтами,  до  створення більш ефективних систем мотивації працівників та технологічного оновлення ключових відділень.
Зокрема,  зараз  у  Києві  триває  пілотний  проект «Корпоративні стандарти обслуговування  Користувачів у об’єктах поштового зв’язку”. Метою проекту є покращення  сервісу  обслуговування  Клієнтів.  В  рамках  проекту  на базі Київської   міської  дирекції  Укрпошти  було  складено  рейтинг  найкращих відділень,  які  продемонстрували  високий  рівень обслуговування Клієнтів. Рейтинг сформовано за результатами опитування Клієнтів та відсутністю скарг у   жовтні   2016   року.   Переможці  визначені  за  показниками  «Індексу задоволеності    користувачів»,    який    включає    оцінку   ввічливості, доброзичливості  та зацікавленості працівників ВПЗ у Клієнтах. Вже у грудні колективи-переможці   рейтингу   отримають   грошову   винагороду  за  такі результати  у  розмірі  1  місце  –  50%, 2 місце – 30%, 3 місце – 10% (від місячного фонду оплати праці за фактично відпрацьований час жовтня).
«Ми  розпочали довгоочікувану фазу активних змін у фронт-офісах Укрпошти та тестуємо  конкурс,  у  якому  визначаємо відділення, котре найкраще виконує свою  роботу  і  є  взірцем  для  інших,  – коментує заступник генерального директора  з  персоналу Укрпошти Олена Дрощенко. – За результатами конкурсу ми  зможемо  не  тільки оновити стандарти якості у спілкуванні з клієнтами, але і розробимо відповідну систему мотивації для наших працівників».


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/404808.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua