Національна спілка журналістів України та Українська асоціація медіа бізнесу занепокоєні зволіканням із затвердженням Постанови Кабінету Міністрів зі списком редакцій, які беруть участь у пілотному етапі реформування. Протягом останнього місяця вже тричі переносилося затвердження Постанови на засіданні Уряду і на цьому тижні вкотре не відбулося затвердження.
Ще у жовтні від НСЖУ та УАМБ було направлено листа на ім’я Прем’єр-Міністра України Володимира Гройсмана, в якому зверталася увага на те, що подальше затягування із затвердженням переліку газет – учасників першого етапу реформування не просто гальмує, а ставить під загрозу увесь пілотний проект із реформування державних та комунальних ЗМІ.
«Подекуди відсутність цієї постанови Кабміну розв’язує руки керівникам органів місцевого самоврядування, і вони намагалися вплинути на рішення редакцій на користь другого етапу, тобто шукають способи забезпечити важелі тиску на редакції», – ідеться в листі медіаорганізацій за підписами їхніх керівників Сергія Томіленка і Олексія Погорелова.
Керівники організацій наголошують: ті 244 хоробрі видання, які повірили в те, що держава нарешті готова їх відпустити у самостійне плавання, тепер не тільки зневірилися, але й не знають, що робити. Адже бюджетне планування на 2017 рік завершується, а вони не можуть стати приватними. Отже, залишаться комунальними, але без бюджетної підтримки.
Медіаорганізації ще раз закликають владу не зволікати з впровадженням важливої медіареформи.
|
Новости рубрики:
WEDEX: ваш надійний партнер у digital-маркетингу
Реклама на билбордах: эффективность и преимущества наружной рекламы Cette année, les Ukrainiens ont reçu environ 30 milliards de hryvnias de subventions Які матеріали найчастіше використовують для рекламної продукції Лендінг та односторінковий сайт: в чому різниця? Чому варто обрати металеві інформаційні таблички? Чому потрібно обирати digital - агентство Morris? Киев избавляется от незаконных рекламных конструкций: более 1,500 удалено за две недели |