• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • «Тільки спільною та злагодженою роботою ми зможемо забезпечити виконання усіх завдань, які впливають на перевізний процес», - Іван Груник

    Опубликовано: 2016-07-08 12:35:26

    Керівники служб та підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» днями провели повторний об’їзд гілки Львів-Сянки-Ужгород-Чоп-Мукачево-Стрий. В.о. начальника Іван Груник особисто перевіряв, що вдалось зробити за місяць після першої інспекції на станціях Самбір, Турка, Сянки, дистанції електропостачання у Великому Березному та містечку ветеранів у Чопі. 
    «Я вкотре переконуюсь, що у залізничному господарстві є роботи, які потребують значних матеріальних затрат і у виконанні яких керівництво магістралі завжди сприятиме та надаватиме допомогу. Однак є дуже багато речей, які потребують всього лиш організації, відповідного рішення керівника підрозділу. Повторно обстежуючи цю лінію бачимо, що за останній період вдалось значно покращити роботу. Тому і надалі треба працювати так, щоб наші будівлі, приміщення, тяговий та рухомий склад відповідали усім вимогам», - зазначив в.о. начальника регіональної філії «Львівська залізниця» Іван Груник. 
    Залізничні будівельники сьогодні активно працюють над реконструкцією станції Сянки, до Дня залізничника планують відкрити оновлений вокзал у Стрию. У ході об’їзду керівник дав доручення службі матеріально-технічного постачання забезпечити ці об’єкти необхідними будівельними матеріалами, а також скерувати матеріали для ремонту будівлі та території дистанції електропостачання у Великому Березному.
    Відвідуючи містечко ветеранів у місті Чоп, в.о. начальника відзначив помітне покращення благоустрою території та доручив службі будівельно-монтажних робіт та споруд продовжувати розпочаті ремонтні роботи у харчоблоці й на території. Окрім того, найближчим часом залізничники розглянуть можливість збільшення суми коштів, яку магістраль виділяє на харчування ветеранів.
    Також у ході об’їзду відвідали локомотивне депо Мукачево. Як зазначив Іван Груник, всі механізми та обладнання працюють справно, однак тутешні керівники повинні створити умови для працівників: привести до ладу роздягальні, санітарно-побутовий блок, клас технічного навчання. Окрім того, Іван Степанович розпорядився негайно позварювати двері у 37 електровозах, які  стоять на відстої на території депо, аби попередити крадіжки металу та обладнання. 
    На шляху робочого об’їзду була і станція Бескид, відтак керівники поспілкувались із представниками підрядника та начальником дирекції із будівництва Бескидського тунелю. Будівельники уже проклали 947 метрів нижнього уступу тунелю, тривають роботи із влаштування ніш та камер. Окрім того, уже пройдені перші 7 метрів збійки між новим та старим тунелем – аварійного виходу на випадок надзвичайних ситуацій.
    «Усі необхідні матеріали для будівництва є, залізничники власними силами продовжують роботи із зведення підпірної стінки на західному порталі – зі сторони Закарпатської області. Також уже розпочали роботи, необхідні для прокладання колії. Згідно із планами, до жовтня цього року ми маємо завершити перший етап колійного розвитку», - зазначив Микола Дідух, начальник дирекції із будівництва Бескидського тунелю.
    Підводячи підсумки об’їзду  Іван Груник зазначив: «Щодо керівників, які не можуть правильно організувати роботу, наприкінці місяця буде прийнято ряд управлінських рішень. Тільки спільною та злагодженою роботою ми зможемо забезпечити виконання усіх завдань, які безпосередньо впливають на перевізний процес», – та вкотре наголосив керівникам, що основоположні завдання залізничників – забезпечення безпеки руху на магістралі та охорона праці.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.