Сервісний центр адміністративних послуг нового формату «ГОТОВО!» отримав акредитацію Міністерства юстиції України на здійснення послуг у сфері державної реєстрації.
Таким чином, з початку своєї роботи документ-сервіс «ГОТОВО!» офіційно надаватиме послуги з реєстрації нерухомого майна та реєстрації фізичних та юридичних осіб-підприємців у Київській області.
Засновник проекту, перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе:
«Можливість здійснення послуг акредитованими суб’єктами у сфері державної реєстрації – це лише перший крок на шляху змін, які ми впроваджуємо для реалізації нашого проекту сервісного центру нового формату «ГОТОВО!». Зараз ми активно працюємо у інших напрямках. Хочемо, аби якомога більше державних послуг громадяни могли отримувати у нас – в одній будівлі, швидко, доступно, з гарним сервісом та без хабарів».
Усього документ-сервіс «ГОТОВО!» буде надавати послуги за такими напрямами:
-державна реєстрація;
-архітектура та будівництво;
-земельні відносини;
-міграційне адміністрування.
Довідково: У листопаді 2015 року Верховна Рада України прийняла низку Законів, що дозволили передати частину повноважень Міністерства юстиції з надання та реєстрації адміністративних послуг державним виконавцям, органам місцевого самоврядування та банківським установам. Їх акредитація здійснюється спеціальною Комісією з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації Міністерства юстиції у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів (Постанова №1130 від 25.12.2015 р.).
Про проект: Документ-сервіс «ГОТОВО!» - це сервісний центр нового формату, який надаватиме низку
документарних та інших адміністративних послуг, що знаходяться в юрисдикції держави. «ГОТОВО!» - це заклад нового покоління, який докорінно відрізнятиметься від будь-якої державної установи. Його головна мета – спростити та полегшити спілкування між громадянами та державою шляхом надання якісних, простих та зручних сервісів. «ГОТОВО!» - це новий менеджмент і виняткова культура обслуговування.
Головна перевага Центру - абсолютна прозорість і підконтрольність усіх дій, жодних додаткових і необґрунтованих сплат (вартість послуги залежатиме лише від термінів її виконання). Всі дії в Центрі будуть здійснюватися за принципом «єдиного вікна». Буде облаштований фронт-офіс для подачі та отримання документів та бек-офіс для обробки інформації. Крім того, працюватиме сучасний call-центр для надання послуг та консультацій.