Всеукраїнське громадське об’єднання Асоціація зовнішньої реклами України, що згуртувало у своїх рядах лідерів галузі зовнішньої реклами, проводить послідовну роботу з підвищення рівня ринку зовнішньої реклами України до провідних світових стандартів.
За останні п’ять років в цьому напрямку було зроблено багато і сьогодні ми вже бачимо результати цієї роботи. Після проведення численних експертних сесій, консультацій та робочих зустрічей з представниками влади міст України, громадськістю та фахівцями в галузі інформаційних комунікацій почались позитивні зрушення в напрямку підвищення прозорості ринку, перш за все в місті Києві. Зовсім нещодавно, КМДА та профільні її підрозділи пішли назустріч галузі та відкрили бази рекламних конструкцій міста Києва.
Таким чином, в продовження планомірної роботи, Асоціація зовнішньої реклами робить наступний крок в програмі з покращення роботи галузі та презентує загальнонаціональний проект: інформаційна платформа «Прозорий ринок зовнішньої реклами без тіньових схем та корупції».
Мета платформи — сприяння розвитку цивілізованих ринкових відносин, підвищення прозорості ринку, а головне — мінімізація тіньового* ринку зовнішньої реклами України.
«Ми, як одна з ключових складових ринку комунікацій та вагома частина міського простору, відчуваємо необхідність створення позитивного прикладу, коли боротьба з корупцією та детінізація ринку починається та відбувається за ініціативою учасників ринку - провідних операторів ринку зовнішньої реклами активної підтримки громадськості та органів місцевої влади. Ми здійснюємо зважений, послідовний та системний проект. Боротьба з тіньовим ринком — це глобальна проблема, до вирішення якої Асоціація залучила всіх стейкхолдерів. І сьогодні ми вибудували не просто діалог, а союзництво всіх зацікавлених сторін. Безумовно, це дуже важливий крок на шляху реформ у сфері зовнішньої реклами України, який може стати прикладом й для інших галузей. І ми налаштовані на ефективну плідну співпрацю», — зазначає виконавчий директор Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.
Одним з головних етапів проекту «Прозорий ринок зовнішньої реклами без тіньових схем та корупції» є формування на платформі Асоціації зовнішньої реклами бази даних законних конструкцій. База Асоціації буде включати в себе виключно ті об'єкти зовнішньої реклами, які розміщені на території міст України у відповідності до законодавчих норм з адресою розміщення носія реклами, типом конструкції та найменуванням юридичної особи, яка є її власником. Вся інформація буде підлягати жорсткій та незалежній перевірці а після перевірки буде консолідуватися на сайті Асоціації зовнішньої реклами України, база регулярно оновлюватиметься
Користь від цього проекту отримають всі учасники суспільного життя.
Громадськість:
зменшення кількості зовнішньої реклами за рахунок демонтажу незаконних конструкцій;
збільшення прозорості бюджетних надходжень, які є засобом втіленням реальних соціальних благ для мешканців міста;
по-справжньому позитивний приклад реформ, які відбуваються не за наказом, а за розумінням їх необхідності.
Міська влада:
більш ефективне формування міського бюджету;
більшу підтримку своєї роботи з боку громадськості;
більшу прозорість взаємодії з бізнесом.
Оператори зовнішньої реклами та рекламодавці:
прозорі та чесні конкуренті умови на ринку для легального бізнесу;
соціальну підтримку своєї роботи – соціальна корисність бізнесу;
зростання авторитету та зміцнення репутації.
Асоціація зовнішньої реклами звертається до громадськості, керівників українських міст, законодавчої влади України, операторів ринку та рекламодавців з закликом підтримати дану ініціативу, приєднатися та прийняти активну участь в її втіленні.
Україні, як ніколи раніше, потрібні позитивні приклади реформ.
Ми починаємо з себе та розраховуємо на вашу підтримку.
e-news.com.ua