• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • В Киеве таксисты саботируют ночной транспорт

    Опубликовано: 2014-06-11 08:43:00

    У столиці хочуть запровадити нічні експрес-маршрутки. Вони мають курсувати Києвом після опівночі.

    — Міський транспорт перестає працювати о 23.00. Це доставляє незручності людям, які в такий пізній час добираються додому. В інших великих містах України вже є нічні експреси. Цю ідею треба було давно реалізувати, — каже киянин Олексій Нікіфоров, автор проекту. — Треба створити спершу сім нічних маршрутів. Три пустити по гілках метро. Найпопулярніші — через Центральний, Дарницький залізничні вокзали, аеропорт "Київ", автостанції і центр. Тариф подвійний — до 7 гривень.

    22-річний Юрій Таращак працює офіціантом у кафе в центрі міста. Заклад зачиняють після опівночі. Часто добирається додому пішки або замовляє таксі.

    — На Борщаговку на такси в месяц выкатываю около 400 гривен. Если денег нет — иду пешком часа полтора. Недавно познакомился с девушкой из ДВРЗ. Это около 30 километров от моего дома. Стараемся погулять до десяти вечера. Позже выехать оттуда нечем.

    Нічні маршрутні таксі в столиці не рентабельні, зазначає заступник голови міськдерж­адміністрації Михайло Костюк, 52 роки.

    — Ми вивчали пасажиропотік, на які напрямки нічний транспорт найзатребуваніший. Три роки тому впроваджували тимчасовий експеримент. Виявилося, що такі маршрутки не виправдані. Навіть із вокзалу нічний транспорт збитковий.

    — Сумніваюся, що ці маршрутки будуть затребувані. За 7 гривень приватні перевізники не погодяться возити, за 12 щонайменше, — каже приватний перевізник 38-річний Ігор Гусак. — Не виключаю і конфліктів з таксистами. Ми з ними й так регулярно сваримося. Після того наші водії ходять із переламаними щелепами, синцями.

    Нічні маршрутки навмисне виставляють нерентабельними через інтерес таксистів, вважає громадський активіст Павло Зуб'юк, 31 рік:

    — В усіх великих містах Європи нічний транспорт рентабельний. У Празі гарна трамвайна система, по якій вночі регулярно курсує муніципальний транспорт. У Варшаві є нічні автобуси. Що заважає нам перейняти європейську практику? Таксисти, які платять гроші за саботаж цього нововведення. Вночі вони дуже затребувані. Через маршрутки втратять прибутки.

    Источник

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.