• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Озвучены перспективы Львовской ж/д

    Опубликовано: 2014-04-14 17:04:00

    Генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк оглянув залізничну інфраструктуру в Чернівцях, Коломиї та Івано-Франківську. Протягом двох днів залізничники визначали перспективи роботи на вокзалах, станціях, у депо, об’єктах соціальної сфери в Івано-Франківській дирекції залізничних перевезень. У рамках робочого об’їзду до локомотивного депо Чернівці завітав і міністр інфраструктури України Максим Бурбак.

     

    Під час огляду вокзалів та станцій Борис Остапюк звернув особливу увагу на стан покрівель та дахів, оскільки кліматичні особливості регіону, схильного до перезволоження, вимагають належного підходу до облаштування водовідтоків, зливів, водоприймачів. Також Генеральний директор УЗ оглянув об’єкти укриття та наголосив на важливості утримання цих споруд у належному і повсякчас готовому до виконання завдань стані.

     

    Під час огляду локомотивного депо Чернівці міністр інфраструктури та керівник Укрзалізниці наголосили на потребі докласти максимум зусиль для забезпечення якісних ремонтів рухомого складу, а також підтримали ідею створення на базі депо повноцінного цеху для роботи з колісними парами. Уже найближчим часом на таке обладнання депо має отримати близько трьох мільйонів гривень, два з яких – вартість необхідного устаткування.

     

    У пасажирському вагонному депо Чернівці залізничники проінспектували хід ремонту пасажирських вагонів, оглянули пральню та побутові приміщення для працівників. Також Борис Остапюк відвідав колійну машину станцію №124, Державний вищий навчальний заклад «Чернівецький транспортний коледж», детально оглянув вокзал у Чернівцях, а також  поспілкувався з працівниками станцій Чернівці-Північна, Лужани, Неполоківці, Снятин, Заболотів.

     

    У Коломиї Генеральний директор приділив увагу соціальним об'єктам — відвідав фізкультурно-спортивний клуб «Локомотив» імені П.Федоровича та вузлову залізничну лікарню. Також проінспектував роботу ремонтного депо Коломия, де виконують технічне обслуговування вантажних та пасажирських вагонів, та моторвагонного депо Коломия з приписним парком з 16 дизель-поїздів. Тут Борис Остапюк розповів залізничникам про перспективи роботи на магістралях України рейкових автобусів.

     

    Також Генеральний директор УЗ відвідав Івано-Франківські дорожні механічні майстерні, де виконують ремонт обладнання (кранів на залізничному ходу та дизелів до них, верстатів для обточення колісних пар, токарно-гвинторізних, фрезерних та стругальних верстатів, домкратів та інше), оглянув хід ремонту на вокзалі станції Івано-Франківськ, де щорічно приймають майже 700 тисяч пасажирів, та поділився баченням проблематики роботи Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень, яка межує з Румунією та Молдовою, а відтак виконує значну вантажну роботу як через прикордонні станції, так і через межі з Південно-Західною залізницею та Львівською і Тернопільською дирекціями Львівської магістралі.

     

    Довідково. Івано-Франківська дирекція залізничних перевезень об'єднує Івано-Франківську, Чернівецьку та частково Закарпатську область та є однією з п'яти дирекцій на Львівській залізниці. Експлуатаційна довжина колій дирекції становить 941,5 км, у тому числі: Івано-Франківська обл. – 483,5км; Чернівецька обл. — 380,9 км; Закарпатська обл. – 77,1км.

     

    До складу дирекції входить 28 дільниць, на яких розташовано 68 станцій.

     

    Забезпечення перевезення вантажів і пасажирів з Румунськими залізницями проводиться через прикордонний залізничний перехід на станції Вадул-Сірет, а з Молдавською залізницею через три прикордонні переходи по станціях Мамалига, Ларга, Сокиряни.

     

    70% перевезень на Івано-Франківській дирекції здійснюють основні підприємства: ТзОВ „Карпатнафтохім” по станції Калуш, Бурштинська ТЕС по станції Бурштин, ВАТ „Івано-Франківськцемент” по станціях Ямниця і Галич, ВАТ „Нафтохімік Прикарпаття” по станції Надвірна, які розташовані на території Івано-Франківської області та СП „СМС КНАУФ АО”, ВАТ „Мамалигівський гіпсовий завод” по станції Мамалига, ВАТ „Завод нерудних матеріалів „Нерудпром” по станції Іспас, ВАТ „Кострижівський комбінат будматеріалів” по станції Веренчанка, які розташовані на території Чернівецької області.

     

    До основної номенклатури вантажів належать: нафта, вугілля, хімікати і сода, будівельні вантажі, промсировина, лісоматеріали, брухт чорних металів, буряк, зерно.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.