• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • „ЄВРОІНДЕКС” ПІДТВЕРДЖУЄ ЛІДЕРСТВО В ОРГАНІЗАЦІЇ ВИСТАВОК ВИСОКИХ ТЕХНОЛОГІЙ

    Опубликовано: 2005-06-07 11:51:45
    Для компанії „Євроіндекс” весняний сезон 2005 року був дуже успішним, про що красномовно свідчать підсумкові цифри: загалом виставки зібрали 881 учасника (на 32% більше, ніж навесні 2004 року) та 43 928 відвідувачів (на 40% більше), чиста виставкова площа склала 17 742 кв. метрів (на 30% більше), на виставках було проведено 202 спеціальні заходи: конференції, форуми, семінари. За чотири місяці компанія провела 14 виставок, у тому числі вдало запустила три нових проекти:
    • міжнародну виставку матеріалів, обладнання, технологій „Зварювання. Споріднені технології”, організовану спільно з НТК „Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона”;
    • міжнародну спеціалізовану виставку труб, компресорів, насосів і арматури, методів діагностики та ремонту „Трубопровідний транспорт” — спільний проект НТК „Інститут електрозварювання ім. Є.О. Патона”, НАК „Нафтогаз України” та компанії „Євроіндекс”;
    • міжнародну виставку „Винаходи та інновації”, організовану спільно з Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України.

    ГОЛОВНЕ ПРО ПОДІЇ ВЕСНЯНОГО СЕЗОНУ 2005 РОКУ
    „МаРГо 2005” — міжнародна виставка обладнання, меблів та аксесуарів для магазинів, ресторанів, готелів — цього року святкувала десятиріччя. За роки існування „МаРГо” стала головною подією для торговельного та ресторанного бізнесу України, у становленні і розвитку якого вона відіграла значну роль.

    „Промисловий холод 2005” — четверта спеціалізована виставка технологій промислового холодопостачання, кондиціонування та вентиляції — продемонструвала найдинамічніше зростання: її обсяг порівняно з 2004 роком збільшився на 100%, а кількість учасників — на 50%. Ця динаміка об'єктивно відображає високі темпи зростання ринку промислового холодильного обладнання, пов'язані з значним розвитком підприємств великої роздрібної торгівлі, харчової та переробної промисловості, фармацевтичної галузі, які є активними споживачами такого обладнання. Також зростанню виставки сприяло розширення її тематики: окрім широкого спектру холодильного обладнання, в експозиції були представлені технології промислового кондиціонування та вентиляції.

    „АПМ-ПродТек 2005” — друга міжнародна виставка обладнання і технологій харчової та переробної промисловості — цього року отримала нову назву. На виставці вперше була представлена офіційна експозиція Федеративної Республіки Німеччини, що об'єднала 12 німецьких виробників новітніх технологій для харчової та переробної промисловості. Експозиція була організована за підтримки Міністерства економіки ФРН. Тиждень промислових технологій 2005 — наймасштабніший промисловий форум України — цього року об'єднав сім спеціалізованих міжнародних виставок, що продемонстрували повний спектр промислового обладнання і технологій: „Елком Україна — Енергетика, енергозбереження, електротехніка”, „Промислове освітлення”, „Електронні та електромеханічні компоненти”, „МашМет — Машинобудування та металообробка”, „Зварювання. Споріднені технології”, „Трубопровідний транспорт” і „Винаходи та інновації”. Події Тижня проходили у двох павільйонах виставкового центру „КиївЕкспоПлаза”, кількість їх учасників цього року збільшилась на 50%, кількість відвідувачів — на 22%. Зростання інтересу до промислових виставок об'єктивно відображає якісні зміни, що відбуваються в економіці України, адже виставки є унікальним джерелом об'єктивної, свіжої та достовірної інформації про найновіші промислові технології та розробки, ефективним інструментом залучення інвестицій, місцем зустрічі промислової еліти України.

    „Елком Україна 2005” — дев'ята міжнародна виставка енергетики, енергозбереження, електротехніки — зібрала 274 компанії з 17 країн світу. Питома вага іноземних учасників — майже 25% від загальної кількості — свідчить про стрімкий розвиток міжнародного економічного співробітництва у сфері підвищення технологічної зрілості вітчизняної економіки, а також про визнання світовим співтовариством значного науково-технічного та промислового потенціалу України.

    „Винаходи та інновації 2005” — перша і єдина в Україні виставка подібної тематики — викликала найбільший інтерес у засобів масової інформації. Створення такої виставки обумовлене нагальною потребою привернути сьогодні в Україні увагу держави, підприємницьких кіл та громадськості до проблем інноваційного менеджменту, залучення приватного капіталу до фінансування прикладної науки та винахідництва, розробки національних інноваційних програм, оскільки, як доводить аналіз світової економіки, інноваційний шлях розвитку є найбільш перспективним як для окремих підприємств, так і для цілих країн.

    Тиждень цифрових технологій 2005 (що поєднав виставку корпоративних інформаційних систем EnterEX, виставку корпоративних телекомунікаційних систем ExpoTEL та виставку „Рішення для управління підприємством”) продемонстрував вихід на новий етап еволюції ІКТ-виставок: орієнтація на продукти і послуги змінюється орієнтацією на певні групи відвідувачів. Цього року на виставках Тижня вперше було виділено експозицію „Комплексні рішення”, у рамках якої провідні вітчизняні системні інтегратори представили комплексні ІКТ-рішення для управління підприємством.

    Вже вдруге у рамках Тижня цифрових технологій відбувся З'їзд ІТ-директорів України, який зібрав представників 154 провідних українських підприємств різних галузей економіки — ІТ-директорів, керівників підрозділів інформатизації, автоматизації. Стабільно високий інтерес до цього заходу свідчить про активне застосування новітніх інформаційних технологій — найважливішого інструменту сучасного менеджменту.

    Kyiv DigiPhoto Show 2005 — друга міжнародна виставка цифрового фото-, відеообладнання та медіатехнологій — підтвердила відповідність слогану „Тиждень справжнього фотодрайву”. Виставка викликала жвавий інтерес як у керівників та спеціалістів фотобізнесу, фотографів-професіоналів, так і у масового споживача. Результати виставки вже вдруге підтверджують оцінки експертів щодо „цифрового буму” в Україні, за прогнозом яких у 2005 році продажі цифрової фототехніки зростуть на 150% порівняно з минулим роком, а до кінця року цифрові камери матимуть близько 10% українців.

    ПЛАНИ НА ОСІННІЙ СЕЗОН 2005 РОКУ
    Восени на відвідувачів виставок компанії „Євроіндекс” очікують деякі зміни та новинки. Відповідно до виставкового плану, що додається, відбудуться наступні події:
    REX 2005 — дев'ята міжнародна виставка реклами, маркетингових технологій та мас-медіа, яка уже декілька років є подією №1 для українських рекламістів.

    ІТ для управління підприємством: нові рішення” — третій міжнародний бізнес-форум, організований спільно з консалтинговою компанією „Супремум”.

    „БЕЗПЕКА 2005” — міжнародна виставка систем та засобів безпеки — святкуватиме десятирічний ювілей.

    Традиційно одночасно відбудеться четверта міжнародна виставка Hi-Fi, High-End апаратури і домашнього кінотеатру Kyiv Hi-Fi Show 2005, третя міжнародна виставка цифрових технологій „ЦифроМанія:)” і третя міжнародна виставка цифрового фото-, відеообладнання та медіатехнологій Kyiv DigiPhoto Show 2005. „ЦифроМанія:)” цього року проходитиме у новому форматі: з виставки персональних та домашніх цифрових технологій „Цифроманія:)” перетвориться на виставку світових та вітчизняних брендів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, експозиція якої зацікавить як фахівців, так і масового споживача. Дилери та спеціалісти у сфері інформаційних технологій зможуть ознайомитись з новинками, відстежити нові тенденції ринку; для кінцевих споживачів це унікальна можливість зробити найбільш прийнятний вибір „технологічний рівень – ціна – якість”.

    Вперше в Україні відбудеться міжнародна спеціалізована виставка „Франчайзинг 2005” (докладний прес-реліз виставки додається). Одночасно буде проходити друга спеціалізована виставка фінансових послуг для населення „Гроші ЕКСПО 2005”, що представляє банки, страхові та фінансові компанії, кредитні спілки. Синергія цих подій допоможе відвідувачам зорієнтуватись на ринку фінансових послуг, прийняти важливі рішення щодо раціонального та ефективного використання власних заощаджень та ознайомитись з широким спектром інформації про можливості розвитку власної нової справи.

    Запрошуємо усіх зацікавлених на виставки осіннього сезону 2005 року. Ми впевнені, що час, присвячений відвіданню виставок, буде цікавим та корисним. А представникам ЗМІ будуть завжди раді у прес-центрі виставок, де ми прагнемо створити всі умови для плідної журналістської праці.

    Ми вдячні всім нашим партнерам, завдяки яким минулий сезон був успішним і продуктивним. Особлива подяка засобам масової інформації, що висвітлювали наші заходи та проекти і сприяли тим самим поширенню як важливої ділової інформації, так і професійних знань у колах фахівців.

    За більш детальною інформацією звертайтесь до Марини Клішиної, PR-менеджера компанії „Євроіндекс”,
    за тел. (044) 461-9303 або по e-mail:
    klishina@eindex.kiev.ua. e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.