Таку думку висловив комерційний директор Національної служби доставки «ІнТайм» Віталій Валянський під час дискусії у експертному круглому столі на тему «Транзитний статус і транспортна система України: чи конкурентна це перевага сьогодні» 24 квітня 2015 року. Зокрема, він зазначив, що сьогодні на ринку автоперевізників України є близько 30 гравців, але 80-85% ринку займають ключові 5 компаній.
«Ціни на послуги автоперевезень за останній рік виросли на 30-38%. При цьому цей відсоток включає ріст витрати на паливо, мінімальну суму на амортизацію транспорту і заробітну плату водіям. Рентабельність бізнесу фактично рівна нулю», - зазначив Віталій Валянський.
На його думку, більшість некрупних гравців ринку не зможуть утримати бізнес в таких умовах: «Відповідно 5-10% клієнтів змушені будуть змінити перевізника, обираючи з великих гравців, які все ще триматимуться на плаву. Тому логічно, що 90-95% ринку перейдуть в руки 5-ти основних гравців», - акцентував експерт.
Також він наголосив, що імовірність появи нових гравців на ринку дуже низька, адже нинішні умови ведення бізнесу не передбачають прибутку. Проте Віталій Валянський не відкидає можливість виникнення нових автоперевізників, шляхом перекупки бізнесу, особливо якщо йдеться про міжнародні компанії.
Такої ж думки притримується засновник клубу логістів України Михайло Барський. Він вважає, що сьогодні український бізнес перевізників дуже вразливий по відношенню до міжнародних партнерів.
«Якщо в Україні не з’являться живі гроші, або дешеві кредити, ми, як це не прикро, будемо змушені здати вітчизняний бізнес перевізників. Іноземний бізнес зможе скупити його за безцінь. Ми будемо продовжувати працювати, але керувати процесом будуть інші люди в інших країнах», - наголосив Михайло Барський.
|
Новости рубрики:
Kyiv dépensera 1,5 milliard de hryvnias pour une nouvelle route vers l'aéroport de Kyiv
Як мінімізувати плинність кадрів у компанії Steuerausblick für 2025: Keine Erhöhung geplant, aber die Situation bleibt dynamisch Автоматизація обліку коштів: ключові аспекти та переваги Les dettes fiscales des entreprises en Ukraine ont augmenté de 22% : quelles régions et entreprises sont en tête Kyiv region leads Ukraine in the number of solar power plants: over 5 thousand plants and 125 MW of capacity Budget de l'État 2025 : plus de 7 milliards de hryvnias pour soutenir le secteur agricole de l'Ukraine NEURC has preserved the price in the electricity market, but left room for maneuver |