Зубаті матрьошки - символ російської агресії - знову з'явилися на вулицях міст України. В рамках кампанії «Не купуй російське!», розпочатої активістами Громадянського руху «Відсіч» ще у 2013 році під час торговельної війни Росії проти України, з листівок і плакатів вони вже закликали українців не купувати товари російського виробництва. Але тепер їх зовнішній вигляд дещо модифіковано: вони у камуфляжі та озброєні автоматами Калашникова.
Плакати, листівки й наліпки з таким зображенням та закликом до бойкоту російських товарів учасники кампанії поширили у Миколаєві, Харкові, Вінниці, Полтаві, Чернівцях, Херсоні, Рівному, Луцьку, Кіровограді, Києві, Львові, Черкасах, Первомайську, Немирові, Лубнах, Гайсині, Барі, Козятині, Броварах, Липовці й ще багатьох містечках та селах України. А незабаром, як запевняють активісти «Відсічі», кампанія охопить майже всі регіони країни. Водіям вони пропонують також відмовитись від купівлі російського бензину, розповсюджуючи серед них листівки із переліком АЗС, які належать росіянам.
У такий спосіб активісти прагнуть поінформувати українського покупця, що наші гроші, витрачені на російські товари, можуть і будуть використані Кремлем на війну проти України, окупацію наших територій та фінансування терористів. Мета ж кампанії - спонукати споживачів до адекватної реакції на нинішню агресію Російської Федерації проти України, продемонструвати останній, що український народ рішуче настроєний проти будь-яких зазіхань сусідньої держави на свою територію та готовий згуртуватися та дати відсіч окупанту, зокрема, фінансову.
Ідея бойкоту російських товарів вже отримала в українському суспільстві широку підтримку, про що свідчать соціологічні дані, опубліковані журналістами різних ЗМІ, та зменшення обсягів продажу російських товарів. Доказом цього також є і велика кількість українських містечок та сіл, котрі долучилися до поширення друкованих матеріалів.
Тому активісти планують продовжити поширення озброєних зубатих матрьошок, а також проведення флешмобів «Російське вбиває».
e-news.com.ua