03 червня 2014 року Верховна рада 247 голосами прийняла закон №2909а про скасування технічного огляду сільськогосподарської техніки. Корупційна схема, яка щороку відбирала у селян майже 150 млн. грн. на користь приватних кампаній-монополістів від сьогодні офіційно знищена.
Майже рік авторський колектив цього законопроекту - а це Степан Івахів, Ігор Єремеєв, Сергій Мартиняк та Сергій Лабазюк (депутатська група «Суверенна європейська Україна») боровся за прийняття цього закону.
«Коли ми вперше почули від селян, що вони й досі проходять техогляд (тоді як техогляд на автомобілі, наприклад, був давно скасований) то були переконані, що це просто непорозуміння, яке можна легко виправити», – коментує обставини виникнення цього законопроекту народний депутат Степан Івахів, - Проте виявилося, що техогляд сільгосптехніки – це велика корупційна схема, яка щороку приносила чистий прибуток в кишеню власників чотирьох приватних фірм в розмірі 150 млн. грн»
Як зазначив в сесійній залі Ігор Єремеєв, всі спроби нашої депутатської групи прийняти цей закон при старій владі блокувала генеральна прокуратура. Лише згодом стало зрозуміло, що покривала ці підприємства генпрокуратура та безпосередньо її очільники. Законопроект намагалися поховати й постійно натякали, що нардепам краще про цю ідею забути.
Проте співавтори законопроекту не зупинилися, провели цей законопроект по всіх комітетах, а 3 червня, врешті, винесли на розгляд депутатів у сесійну залу. Доповідач від співавторів законопроекту народний депутат Сергій Лабазюк наголосив, що селяни всієї України давно чекають на скасування техогляду і тому в депутатів є нагода ухвалити дійсно важливий для села закон.
Після нетривалого обговорення всі фракції, окрім регіоналів, підтримали законопроект №2909а. Народні депутати з фракції «Суверена європейська Україна» переконані, що прийняття Верховною радою законопроекту №2909а про скасування технічного огляду сільськогосподарської техніки - це черговий крок до подолання корупції в Україні.
|
Новости рубрики:
Новий Kia Sorento: преміум-клас у кожній деталі
Скільки триває навчання в автошколі Geschwindigkeitsbegrenzung in Kiew: Neue Regeln ab 1. November Что такое чип-тюнинг и как он влияет на двигатель автомобиля? Перевезення автомобіля на лафеті з Європи в Україну: Комплексний огляд Екскаватор: особливості вибору, призначення та область застосування Імпорт автомобілів з інших країн Як краще навчитися керувати автомобілем: з приватним інструктором чи в автошколі? |