Повені та паводки з-поміж усіх інших природних явищ несуть найбільшу небезпеку та збитки для магістралі. Втім залізничники переконані, що якісний поточний ремонт на складних об’єктах допомагає суттєво зменшити вплив стихії.
Відтак, колійники виконують роботи із укріплення земляного полотна, аби запобігти розмиванню колії, та укріплюють береги річок. Цьогоріч на капітальні роботи з укріплення земляного полотна та мостів на Львівській магістралі передбачили видатки на суму 75 мільйонів гривень.
Варто зазначити, що Львівська магістраль від водних стихій потерпає найбільше в Україні. В гірському регіоні знаходяться понад тисяча мостів та ще стільки ж водомірних труб. Відтак, щоб постійно контролювати рівень води на мостах, залізничники встановлюють спеціальні водомірні рейки. Таких на львівській магістралі є 87 і за кожною з них залізничники стежать цілодобово.
Залізничники також звертають увагу на те, що, окрім природних факторів, до збільшення кількості повеней останніми роками призводить людське втручання – несанкціонована вирубка лісів та забруднення водойм.
e-news.com.ua