• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Мінекономіки виконало доручення Президента стосовно ситуації, що склалася навколо аеропорту "Бориспіль"

    Опубликовано: 2006-03-03 17:21:00

    На виконання доручення Президента України міністр економіки Арсеній Яценюк провів нараду з вирішення спірних питань між Державним міжнародним аеропортом „Бориспіль” і авіакомпанією „Аеросвіт”.

    У нараді також взяли участь Міністр транспорту та зв’язку України Віктор Бондар, керівники та представники Міністерства фінансів, Державіаслужби, Фонду державного майна, ДМА „Бориспіль”, авіакомпанії „Аеросвіт”, НДІ Цивільної авіації „Украеропроект”.

    У ході засідання було розглянуто базовий варіант розвитку Міжнародного аеропорту "Бориспіль", що полягає у будівництві двох нових термінальних комплексів. Разом з тим, реалізацію обох проектів уповільнюють земельні та майнові суперечки між адміністраціями аеропорту та авіакомпанії, а також розбіжності у поглядах сторін на технологічні деталі та черговість введення в експлуатацію об’єктів будівництва. За словами Міністра, „ситуація навколо аеропорту „Бориспіль” є надзвичайно складною як з юридичної точки зору, так і практичної. З юридичної – це формально пов’язано із судовими позовами по землі, з практичної – менеджери аеропорту та компанії „Аеросвіт” ні за яких обставин не знайдуть спільної мови, тому що кожний із них переслідує абсолютно різні інтереси.”

    Таким чином, під час розгляду питання було запропоновано альтернативне рішення. По-перше, аеропорт „Бориспіль” повинен прискорити реалізацію проекту будівництва свого терміналу за рахунок кредиту, який виділив уряд Японії у розмірі 19, 092 млрд японських єн (орієнтовно 176,4 млн дол). По-друге, Мінекономіки вважає за необхідне терміново розглянути питання щодо будівництва нового приватного терміналу в Київській області та оголошення відповідного конкурсу, на який компанія „Аеросвіт” буде мати право подати заявку, що створює реальну конкуренцію на ринку авіаперевезень, а також підняття якості авіаперевезень. „Це дасть можливість демонополізувати ринок та підтвердити статус України як транзитної держави, у тому числі і пасажирських перевезень”, – говорить Міністр економіки. Відповідно Україні і Києву потрібно, принаймні, два міжнародних аеропорти. „Питання вантажного аеротерміналу Cargo взагалі в зародковому стані. І один із шляхів його вирішення є будівництво другого міжнародного терміналу”, - зазначає Арсеній Яценюк.

    Як вважає керівник Міністерства економіки, розгляд питання з будівництва терміналу лежить у площині розвитку авіаційної галузі в цілому. Термінали та аеропорти є засобами розвитку авіації в Україні, і не повинні існувати окремо від загальної стратегії авіабудування і авіаперевезення.

    Отже, третім важливим пунктом, яке пропонує Мінекономіки, це розгляд питання передачі у концесію всіх українських аеропортів, які неефективно використовуються, оскільки більшість з них знаходяться у жахливому стані. „Тому обов’язковою умовою отримання концесії повинно бути придбання українських літаків, забезпечення доступних регулярних місцевих авіарейсів „Схід-Захід”, що власне є розвитком національних авіаційних компаній”, - підкреслює Арсеній Яценюк.

    "Урядовий портал"

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.