• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Дєєва: "Кожне звернення громадян повинно бути вирішеним"

    Опубликовано: 2006-02-06 10:36:00

    4 лютого голова облдержадміністрації Надія Дєєва провела позачерговий особистий прийом громадян. Надія Миколаївна зауважила, що люди, які вирішили звернутися особисто до губернатора, не бачать інших шляхів вирішення своїх питань. Бо перед цим вони зазвичай проходять через усі інстанції на місцевому рівні. А це означає, що влада на місцях працює незадовільно і не виконує поставлених перед нею задач.

    Тому керівництво облдержадміністрації, яке взяло роботу по зверненню громадян під особливий контроль, у найближчий час планує перевірки місцевих управлінців щодо надання ними допомоги і розяснень людям, які звернулися до них зі своїми проблемами.

    Надія Дєєва уважно вислухала всіх, хто прийшов до неї за допомогою. Коло питань найширше - газифікація, підтоплення, протезування, освітлення вулиць тощо. Голова облдержадміністрації дала доручення відповідним управлінням та структурним підрозділам облдержадміністрації якнайшвидше знайти можливі шляхи вирішення проблемних питань, надати людям письмові відповіді та конкретну допомогу. “ Ми працюємо в першу чергу для людей, - наголосила голова облдержадміністрації, - повинні знати їх проблеми і своєчасно вирішувати”.

    "Дніпропетровська  облдержадміністрація"

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.