• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Збитки від ДТП. Страхові компанії значно збільшили виплати

    Опубликовано: 2021-04-02 14:00:22

    Страхові компанії на 18,4% збільшили виплати постраждалим у ДТП.

    Страхові компанії, що працюють у сфері автоцивілки, у четвертому кварталі 2020 року на 18,4% збільшили виплати постраждалим у ДТП у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – до 812,2 млн грн. Про це йдеться у повідомленні Моторного (транспортного) страхового бюро України.

    Кількість врегульованих вимог
    Страховики за вказаний період врегулювали понад 41 600 вимог постраждалих у ДТП.

    Показник кількості врегульованих вимог зріс на 10,1% у порівнянні з аналогічним кварталом 2019 року.

    Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є страхова група ТАС, НАСК "Оранта" та УПСК.

    Кількість укладених договорів автоцивілки
    У четвертому кварталі 2020 року було укладено 2,05 млн договорів автоцивілки.

    Це на 7,5% більше, ніж за аналогічний період 2019 року.

    Сума страхових платежів склала 1,57 млрд грн (+12,9%).

    Лідерами за кількістю укладених договорів залишилися: НАСК "Оранта", страхова група ТАС та УПСК.

    Як пришвидшити отримання страхової виплати
    Закон "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" передбачає, що страхова компанія має розрахуватися з потерпілим упродовж 90 днів після подання заяви на виплату.

    Цей строк починає рахуватися не з дати ДТП, а з дати надання страховику заяви та всіх необхідних документів.

    Строк може скласти більше 90 днів у випадках, якщо триває судове провадження для визначення винуватця ДТП і необхідно дочекатися рішення суду.

    Але у більшості випадків страхові компанії сплачують кошти набагато швидше: середній строк врегулювання страхових вимог у третьому кварталі 2020 року складав 73 дні.

    Що робити, якщо права клієнта страхової компанії порушуються
    Якщо є нерозв’язані чи незрозумілі питання, або права клієнта страхової компанії порушуються, у МТСБУ рекомендують діяти наступним чином.

    1. Спочатку варто поспілкуватися зі страховою компанією: "своєю" чи компанією винуватця ДТП.

    Працівники страхової компанії за законом зобов'язані проконсультувати під час складання заяви, і якщо потрібно, ознайомити громадянина з усіма документами, згідно яких розраховується розмір компенсації та порядок її сплати. Здебільшого і самі страхові компанії зацікавлені надати клієнту вичерпні роз’яснення.

    2. Основну інформацію щодо прав та обов’язків учасників ДТП і страховиків, про порядок та умов здійснення страхових виплат можна знайти у тексті закону "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів".

    3. Також можна звернутися до контакт-центру МТСБУ, який цілодобово надає інформаційну допомогу з автострахування за номером 0 800 608 800.

    Що таке МТСБУ
    Моторне (транспортне) страхове бюро України – це некомерційна організація, що об'єднує страхові компанії, які займаються обов'язковим страхуванням цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ).

    МТСБУ працює відповідно до закону "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів". Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності.

    МТСБУ виконує гарантійні та координаційні функції у сфері автоцивілки.

    ЛIГАБiзнесIнформ

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.