Збитки від ДТП. Страхові компанії значно збільшили виплати

02 апр, 14:00

Страхові компанії на 18,4% збільшили виплати постраждалим у ДТП.

Страхові компанії, що працюють у сфері автоцивілки, у четвертому кварталі 2020 року на 18,4% збільшили виплати постраждалим у ДТП у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – до 812,2 млн грн. Про це йдеться у повідомленні Моторного (транспортного) страхового бюро України.

Кількість врегульованих вимог
Страховики за вказаний період врегулювали понад 41 600 вимог постраждалих у ДТП.

Показник кількості врегульованих вимог зріс на 10,1% у порівнянні з аналогічним кварталом 2019 року.

Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є страхова група ТАС, НАСК "Оранта" та УПСК.

Кількість укладених договорів автоцивілки
У четвертому кварталі 2020 року було укладено 2,05 млн договорів автоцивілки.

Це на 7,5% більше, ніж за аналогічний період 2019 року.

Сума страхових платежів склала 1,57 млрд грн (+12,9%).

Лідерами за кількістю укладених договорів залишилися: НАСК "Оранта", страхова група ТАС та УПСК.

Як пришвидшити отримання страхової виплати
Закон "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" передбачає, що страхова компанія має розрахуватися з потерпілим упродовж 90 днів після подання заяви на виплату.

Цей строк починає рахуватися не з дати ДТП, а з дати надання страховику заяви та всіх необхідних документів.

Строк може скласти більше 90 днів у випадках, якщо триває судове провадження для визначення винуватця ДТП і необхідно дочекатися рішення суду.

Але у більшості випадків страхові компанії сплачують кошти набагато швидше: середній строк врегулювання страхових вимог у третьому кварталі 2020 року складав 73 дні.

Що робити, якщо права клієнта страхової компанії порушуються
Якщо є нерозв’язані чи незрозумілі питання, або права клієнта страхової компанії порушуються, у МТСБУ рекомендують діяти наступним чином.

1. Спочатку варто поспілкуватися зі страховою компанією: "своєю" чи компанією винуватця ДТП.

Працівники страхової компанії за законом зобов'язані проконсультувати під час складання заяви, і якщо потрібно, ознайомити громадянина з усіма документами, згідно яких розраховується розмір компенсації та порядок її сплати. Здебільшого і самі страхові компанії зацікавлені надати клієнту вичерпні роз’яснення.

2. Основну інформацію щодо прав та обов’язків учасників ДТП і страховиків, про порядок та умов здійснення страхових виплат можна знайти у тексті закону "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів".

3. Також можна звернутися до контакт-центру МТСБУ, який цілодобово надає інформаційну допомогу з автострахування за номером 0 800 608 800.

Що таке МТСБУ
Моторне (транспортне) страхове бюро України – це некомерційна організація, що об'єднує страхові компанії, які займаються обов'язковим страхуванням цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ).

МТСБУ працює відповідно до закону "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів". Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності.

МТСБУ виконує гарантійні та координаційні функції у сфері автоцивілки.

ЛIГАБiзнесIнформ


Адрес новости: http://e-news.com.ua/show/501816.html



Читайте также: Финансовые новости E-FINANCE.com.ua