• Главная
  • ЛЕНТА НОВОСТЕЙ
  • АРХИВ НОВОСТЕЙ
  • Фотогалереи
  • Реклама
  • Контакты
  • RSS feed
  • Издается с 5 октября 2004 г.
  • Наповнення бюджету, фіксовані тарифи і чисті автомобілі: експерт про реформу таксі
    Опубликовано: 2020-09-22 17:00:11

    Застаріле законодавство гальмує розвиток цивілізованого ринку таксі. Українці користуються послугами приватних перевізників на свій страх і ризик. Ситуацію покращить реформа ринку таксі, анонсована Міністерством інфраструктури. Про це у коментарі УНН розповів аналітик KyivStratPro Тарас Семенюк.

    "У нас нібито є закон, який має регулювати роботу таксі, але він не регулює. Закон не відповідає вимогам часу - розвитку інформаційних технологій тощо. Сьогодні будь-хто може скачати додаток, умовно Uber, і почати таксувати. З точки зору ринкової економіки – це є позитив, людям є де заробляти гроші. Але тут виникає питання захисту і страховки, ну наприклад: щось стається у дорозі з пасажиром - він не може апелювати ні до кого, він не може претендувати на страховку. Те ж саме стосується і водіїв: коли ти працюєш на якусь компанію, ти маєш бути захищений законом. А цього немає. Тому в Україні назріла ситуація впорядкувати ринок таксі так, щоб всі контрагенти були захищені, а це пасажир і водій, які мають бути застраховані", - каже він.

    Для порівняння експерт розповів про послуги перевезення пасажирів, які надає Укрзалізниця.

    "Коли ми купуємо квиток на потяг УЗ – там уже є страховка, і ти можеш у разі чого претендувати на виплати від компанії. Те ж саме має працювати і у таксі. І тому цілком зрозуміло, чому такі компанії як Uber, Bolt та Uklon виступають ініціаторами змін до законодавства. Бо вони хочуть працювати за цивілізованими правилами", - додав Семенюк.

    Окрім захисту контрагента, реформа ринку таксі має низку переваг. Зокрема, фінансованих - це податки і наповнення бюджету, каже експерт.

    "У проекті бюджету на наступний рік заплановано дефіцит у розмірі 270 млрд грн. Ринок таксі сьогодні оцінюють приблизно у 40 млн грн. От вам стаття наповнення бюджету. Ну і податки – коли всі працюватимуть у легальному полі, їх кількість суттєво зросте", - додав фахівець.

    Після реформи українці зможуть їздити на якісних і чистих автомобілях, переконаний він.

    "Бо сьогодні приїздять різного роду авто, і ти не знаєш, справні вони чи ні. А ліцензія, яку будуть вимагати від таксистів після реформи, встановлює правила і стандарти до автомобілів, які працюють у таксі", - каже Семенюк.

    Україну відвідує чимало туристів, які хочуть їздити на справних і комфортних автомобілях, нагадує фахівець.

    "Мають бути стандарти, фіксовані тарифи, вимоги до чистоти і якості автомобіля. Тому я певен, що ця реформа - це майбутнє для галузі", - резюмував він.

    Нагадаємо, компанії Uber і Uklon також підтримали новий законопроект Міністерства інфраструктури України, покликаний вивести ринок таксі з "тіньового" сегменту та підвищити безпеку перевезень пасажирів.

    Ірина Макаренко

    Источник: УНН

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    E-NEWS.COM.UA

    Электронная почта проекта: info@e-news.com.ua
    Тел.: +380-50-441-7388
    © E-NEWS.COM.UA. Все права защищены.
    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна. Мнения авторов могут не совпадать с позицией редакции. За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель. Права на информацию принадлежат www.e-news.com.ua.