Під час здійснення контролю за дотриманням рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини постійно проводиться моніторинг реклами на предмет виявлення зображень або тверджень, які є дискримінаційними за ознакою статі людини.
За наслідками моніторингу 26 жовтня 2017 року у соціальній мережі Facebook виявлено рекламу Київської перепічки із зображеннями оголених частин жіночого тіла та сексистськими написами.
Так, відповідно до Закону України «Про рекламу», реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України «Про рекламу»).
Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару.
З огляду на це, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини звернулась до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з проханням перевірити рекламу Київської перепічки на предмет відповідності її Закону України «Про рекламу».
Питання перебуває на контролі Уповноваженого.
|
Новости рубрики:
Kyiv dépensera 1,5 milliard de hryvnias pour une nouvelle route vers l'aéroport de Kyiv
Як мінімізувати плинність кадрів у компанії Steuerausblick für 2025: Keine Erhöhung geplant, aber die Situation bleibt dynamisch Автоматизація обліку коштів: ключові аспекти та переваги Les dettes fiscales des entreprises en Ukraine ont augmenté de 22% : quelles régions et entreprises sont en tête Kyiv region leads Ukraine in the number of solar power plants: over 5 thousand plants and 125 MW of capacity Budget de l'État 2025 : plus de 7 milliards de hryvnias pour soutenir le secteur agricole de l'Ukraine NEURC has preserved the price in the electricity market, but left room for maneuver |