• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Вантажні перевезення по Дніпру зростуть

    Опубликовано: 2005-12-12 12:31:00
    Україна знижує у 4 рази розміри канального збору за перевезення білоруських вантажів водним транспортом. Це стало результатом другого раунду переговорів між Міністерством транспорту та зв`язку України та Міністерством транспорту і комунікацій Республіки Білорусь, які проходили у м. Брест 10 грудня ц.р. Переговори між сторонами відбулися у рамках домовленостей, досягнутих раніше Прем`єр-міністрами та Першими віце-прем`єр-міністрами обох країн.
     
    Українською стороною прийнято рішення переглянути розміри канального збору за транспортировку білоруських вантажів, зокрема, калійних добрив, річкою Дніпро та встановити їх у залежності від обсягів перевезень (чим більше вантажів, тим менший збір). Білоруська сторона погодилася довести у 2006 році обсяги перевезень водними шляхами територією України до 150-200 тис.т. Досягнуто згоди опрацювати можливість розпочати перевезення у зворотньому напрямі сировини для білоруської цементної промисловості. Завдяки цьому відродиться ціла галузь економіки – водний транспорт, Дніпро отримає друге дихання, оживуть річкові перевезення, а їхня вартість буде значно дешевшою.
     
    За словами Міністра транспорту та зв`язку України Віктора Бондара, з боку України буде створено режим найбільшого сприяння транзиту вантажів і розвитку міждержавних перевезень. Якщо обсяг білоруських перевезень перевищить 300 тис.т, ставка канального збору знизиться практично до нульової відмітки (3-5%).
     
    Також Міністр Бондар зазначив, що знищені у перехідний період економічні зв`язки між країнами колишнього СРСР тепер відбудовуються. За рахунок збільшення перевезень більш активно почнуть працювати шлюзи, буксирний флот обох держав, збільшиться завантаження українських портів – загалом це сприятливо вплине на економіку країн-партнерів та дозволить створити нові робочі місця.
     
    Міністр транспорту і комунікацій Республіки Білорусь Михайло Боровий зазначив, що переговори пройшли дуже конструктивно, завдяки Віктору Бондарю було знайдено взаєморозуміння і досягнуто прориву у двосторонніх стосунках після декількох років патової ситуації. Михайло Боровий додав, що 150 тис. т перевезених вантажів – це 3 млн. дол.США, 2 млн. з яких залишиться в Україні.
     
    Прогресу досягнуто і в сфері залізничного транспорту. Сторони вийшли на укладання прямого договору між Укрзалізницею та Білоруською залізницею, домовилися про оренду вагонів Укрзалізниці ПО „Білоруськалій”. Створено робочу групу, яка буде опрацьовувати всі проблемні питання щодо залізничних тарифів, логістики перевезень, а також схеми взаємодії підприємств у системі перевезень, питання розвитку необхідної інфраструктури та процедурні питання. Вже до кінця грудня сторони домовилися узгодити рівень тарифів, які будуть діяти у 2006 році. У разі необхідності будуть відкриті нові пункти митного контролю при проходженні спільного кордону.
     
    Під час переговорів піднімалися також питання розвитку авіаційного сполучення між Україною і Білоруссю. Гарний стан білоруських регіональних аеропортів, а також можливість використовувати невеликі літаки дозволяє прогнозувати, що регулярне авіасполучення між країнами набере обертів протягом 4-5 наступних років. 
     
    Міністерство транспорту та зв’язку України
     






     
    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.