• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Проблеми із вантажоперевезеннями на «Укрзалізниці» мають бути нагально вирішені

    Опубликовано: 2016-11-29 14:08:09

    Галузеві об’єднання промисловців та аграрного комплексу б’ють на сполох: через системні проблеми в «Укрзалізниці» підприємства втрачають обсяги виробництва та експортну виручку. Надзвичайно загострилася проблема тривалого простою вагонів. У мережі українських залізниць зупинено рух близько 13 тисяч напіввагонів. Саме їх катастрофічно не вистачає виробникам: у жовтні аграріям надали лише 16% зерновозів від запланованої потреби. В такій ситуації необхідно максимально автоматизувати подачу вільних вагонів та завантажити вітчизняні підприємства – Крюківський завод, Дніпромаш тощо – замовленнями від державного монополіста. Таку думку висловив президент УСПП Анатолій Кінах у спілкуванні із журналістами.
    Він розповів, що керівники найбільших галузевих об’єднань звернулися до урядовців із проханням вирішити нагальні проблеми із перевезеннями. Дефіцит вантажних вагонів ставить під загрозу роботу ключових вітчизняних галузей. Через це зриваються контракти зі споживачами, зростає соціальна напруга у колективах. Щомісячні втрати виробників та експортерів  доходять до 70-80 млн. доларів, а щодня простоює до 200 тон вантажу.
    До прикладу, вантажоперевезення продукції гірничо-металургійного комплексу впали на майже  10%, що спричинило зниження виробництва сталі мінімум на 200 тис. тонн і скорочення валютних надходжень в країну на 70 млн дол. на місяць. У зв’язку із неподанням вагонів під завантаження зерном лише на полях Луганської області під загрозою загибелі опинилося понад 250 тис. тон зерна.
    «І це тільки частина логістичного ланцюжка. Те ж зерно, непоставлене вчасно, змушує простоювати судна закордонного плавання, що мали би доставити продукт за контрактами. Збитки через це лише в листопаді перевищують 700 тис. доларів», – наголошує президент УСПП Анатолій Кінах. 
    В очолюваній ним Антикризовій раді громадських організацій, до якої входять більшість галузевих промислових об’єднань, пропонують план подолання критичної ситуації із зношеністю та відсутністю вагонів. Сюди належить переорієнтація із закупівель (часто надзвичайно дорогих  і в мізерних кількостях) за кордоном на завантаження українських заводів. «Дніпромаш» нещодавно  отримав таке замовлення від «Укрзалізниці» на виготовлення 250 напіввагонів, що повернуло  робочі місця багатьом працівникам.
    «Проте за планом залізничники купують всього  1 тис. піввагонів при потребі хоча б у 35 тис. Є куди рухатися, тим паче, якщо це дає людям роботу», – каже лідер ділової спільноти.
    При нестачі державних коштів на модернізацію залізниці необхідно включати механізми  державно-приватного партнерства, які працюють в усіх  цивілізованих країнах світу. І звичайно ж, автоматизувати систему виявлення і подачі вільних вагонів, щоб при їх гострій нестачі  вони не простоювали, завдаючи цим збитків виробникам.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.