• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Секрети прискорення: digital-маркетинг на Українському форумі маркетинг-директорів

    Опубликовано: 2016-03-22 14:00:15

    Кейси digital-маркетингу від перших осіб чотирьох кращих digital-агентств України.
    На IX Українському форумі маркетинг-директорів, який відбудеться в Києві 7–8 квітня 2016 року, маркетингове співтовариство обговорюватиме гарячі цифрові тренди, успішні стратегії та кейси на секції «Digital-marketing — прискорення 10X».
    Експерти ринку зазначають: українські компанії, які будують свій маркетинг у цифрових каналах, непогано почувають себе навіть під час кризи. Суперечки про доцільність вкладень у digital змінилися скрупульозним аналізом даних Google-analytics, офлайн-бізнес дрейфує в онлайн, рекламні та промокампанії в обов'язковому порядку отримують свою підтримку в соціальних мережах і онлайн-інструментах. Та чи достатньо цього? Доповіді секції сформовані таким чином, щоб показати цілісну картину цифрового маркетингу: відштовхуючись від розуміння споживача, переходячи до стратегії та її втілення.

    «Сьогодні все стає digital. Із приходом 3G збільшилися темпи поширення смартфонів. Зростають обсяги обміну даними, комунікації переходять у формат месенджерів. Контент не просто рулить — він визначає та формує аудиторію. Бренди самі стають медіа та починають монетизувати аудиторію, контакт з якою й її задоволеність стають ключем до майбутніх покупок. Тому наша секція — не лише для digital-фахівців. Вона буде корисна як маркетинг-директорам і бренд-менеджерам міжнародних компаній, так і власникам малого бізнесу», — коментує Ярослав Ведмідь, засновник digital-агентства Postmen і ментор секції «Digital-marketing — прискорення 10X». — Ми представимо чотири історії успіхів всупереч кризі. Ці історії стануть не просто пізнавальними, а нададуть орієнтири для трансформації зусиль».
    Доповіді секції сформовані таким чином, щоб показати цілісну картину цифрового маркетингу: починаючи від розуміння споживача й переходячи до стратегії та її втілення.
     Про шляхи споживача розповідатимуть Роман Гавриш, управляючий партнер Aimbulance і Наталія Байдала, Business leader Mastercard Urkaine & Moldova, у виступі «Consumer Experience Design на прикладі кейсу moneysendschool.com».
     Іміджевим цифровим кампаніям буде присвячена доповідь із кейсом Huggies: «Я хочу продавати, мені ваш креатив до лампочки» від Віктора Шкурба, засновника та креативного директора ISD Group, і Олени Чурилової, маркетинг-менеджера бренду Huggies.
     Про інтеграцію даних досліджень, згенерованих офлайн і онлайн, піде мова в доповіді Юрія Качкарди, управляючого директора Smartica/Skykillers, і Валентини Швед-Гірняк, group product manager OTC ZF POLPHARMA SA з кейсом «Digital Pharma: особливості онлайн-просування фармацевтичних препаратів».
     У кейсі Semmering і Bukovel «Performance насамперед, або шукайте лайки і шери в Analytics» буде розкрито стратегію перфоманс-кампаній із фокусом на конверсії. Про них розкажуть Ярослав Ведмідь і Володимир Юзюк, керівник відділу маркетингу ТК «Буковель».
    Всього на учасників Українського форуму маркетинг-директорів очікують близько 40 доповідей від провідних маркетинг-директорів і перших осіб бізнесу, шість практичних майстер-класів, чотири інтелектуальні дискусії, консультації провідних маркетинг-експертів, нетворкінгові активності та кілька сюрпризів від організаторів. Місцем проведення форуму було обрано конгресно-виставковий центр «Парковий» — це сучасна багатофункціональна локація для проведення заходів преміум-класу.

    Свою участь у IX Українському форумі маркетинг-директорів уже підтвердили понад 250 компаній.
    Цього року форум підтримали: DELL, туристичний оператор «Караван» та друкарський партнер «Юнівест».
    Слідкуйте за новинами на сайті www.marketingforum.com.ua і у Facebook.

    Український форум маркетинг-директорів — щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які створюють майбутнє маркетингу в країні. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра й аналізує пройдені уроки. Тут можна визначити майбутні тенденції, познайомитися зі свіжими кейсами та кращими експертами в різних сферах. Унікальність форуму — погляд на маркетинг з позиції першої особи. http://marketingforum.com.ua

    Організатор:
    IdeasFirst — найбільший організатор відкритих і корпоративних ділових подій для бізнес-аудиторії, оперує на ринку з 2004 року. Серед щорічних проектів компанії — Український форум маркетинг-директорів, Міжнародний форум «Лояльний покупець: де у нього кнопка?», Міні-МБА у сфері лояльності, Experience Design Camp. Компанія також організовує візити бізнес-мислителів в Україні. Завдяки IdeasFirst українські бізнесмени познайомилися з ідеями К'єлла Нордстрема, Мартіна Ліндстрома, Іцхака Адізеса, Йонаса Риддерстрале та ін.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.