• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Владислав Грузинський: Завоювати довіру глядачів – наша найголовніша мета!

    Опубликовано: 2015-04-30 08:51:49

    Головним продюсером інформаційного мовлення на Першому замість Османа Пашаєва тепер працює журналіст Владислав Грузинський. Саме він відповідає за створення якісних новин суспільного мовника. Якими вони мають бути та що треба зробити, аби глядачі довіряли цим новинам, Владислав Грузинський розповів у короткому інтерв’ю.

    Насамперед розкажіть, які функції покладені на Вас, за які проекти Ви відповідаєте на телеканалі?

    На Першому я маю побудувати інформаційне мовлення так, аби суспільство отримувало від нас найповнішу та найсбалансованішу "картину світу". І це завдання буде успішно виконане, коли українці, щоб дізнатися про будь-яку новину в країні та за її межами, вмикатимуть Перший. У нас є інформаційні випуски, де ми можемо розказати про всі події дня стисло. Розширити важливу тему, проаналізувати її та обговорити з гостями маємо змогу у програмі "Про головне", а у новому форматі "Дебати PRO" – розібрати "по кісточках" будь-яке питання, в якому нерідко трапляються полярні точки зору. До речі, підхід, коли гості в студії намагаються знайти компроміс, а не лаються та товчуть один одному пики, ще не зовсім звичний для сучасного телевізійного ринку, але дуже конструктивний. Бо емоції на телебаченні – це важливо, але коли форма перемагає зміст – це біда.

    Що потрібно зробити аби, як Ви кажете, глядачі, які бажають отримати повноцінну інформацію, вмикали Перший?

    Для цього потрібно завоювати їхню довіру. І зараз це – найважливіша задача! Своєю повсякденною роботою ми маємо переконати, що на Першому говорять тільки правду, факти відокремлені від коментарів, а про будь-яку подію розповідають саме в той час, коли вона відбувається. Тобто максимум включень і прямих трансляцій. З трансляціями, до речі, в нас уже непогано виходить. Є, щоправда, і критики, які вважають, що в нас забагато представників влади в ефірі, і я згоден, що треба постійно пам’ятати про баланс. Але все ж таки, на мою думку, суспільний мовник має показувати перших осіб в країні та події, в яких вони беруть участь, без купюр, оскільки саме ці люди відповідають за внутрішню та зовнішню політику України.

    Ну зараз поки що на Першому все не зовсім так, як Ви розповідаєте…

    Звісно! Все найцікавіше тільки починається! Ми маємо подолати безліч перешкод: юридичних, організаційних, технічних, фінансових врешті-решт, які дуже заважають. Наприклад, зараз ми працюємо над інтеграцією обласних державних телерадіокомпаній у систему суспільного мовлення, адже глядач у будь-якому місті чи селі має увімкнути Перший і дізнатися, чим живуть його сусіди, чим живе Україна. Давати різносторонню та повноцінну інформацію про життя всієї країни – одне з головних завдань суспільного мовника у будь-якій розвиненій країні. До речі, світовий досвід підтверджує, що об’єднання – єдиний логічний та ефективний шлях. Але тепер у цьому треба переконати наших партнерів в областях. А це вже не стільки технологічна, скільки ідеологічна задача. Але ми готові до будь-яких викликів.

    А як виглядатиме співпраця з регіональними мовниками?

    Ми презентували цю пропозицію на робочих групах. Є певне програмне рішення, яке ще потрібно розробити, впровадити й т. д. Але завдяки цій програмі чи будь-якому іншому інструменту найперше треба побудувати ефективний канал комунікації. Щоб на будь-якій станції у будь-якому місті люди бачили, що колеги планують знімати в інших містах, що вже зняли, які експерти дають коментарі. Це дасть повну картину дня. Відтак матимемо змогу запустити новий формат, коли спочатку випуску йтиме тема дня, наприклад, подорожчання проїзду у громадському транспорті. Ми досліджуємо цю проблему в усіх містах країни – як це відбувається у Чернівцях, у Полтаві, де найяскравіші приклади. Потім – розслідування, тема, яка вже звучала раніше, ми до неї повертаємося. Наприклад, Одеса і Миколаїв були паралізовані сильними снігопадами, а що зроблено, щоб такого не траплялося надалі. І третя частина у нас планувалася як "дивовижа" – про унікальні місця в країні. Але це все ми можемо змінювати, зважаючи на зауваження та пропозиції наших партнерів.

    Ви нещодавно повернулися з медіатуру до Японії. Як система взаємодії з регіональними мовниками працює там?

    Ну якщо не зупинятися докладно на технічних подробицях, там все просто: на телеканалі йде випуск новин на всю країну, потім ведучий анонсує випуск новин префектур (областей), і ці випуски виробляють місцеві станції, а вже на третьому місці – новини міст, де ці станції розташовані. Так глядач дізнається про всі масштабні й локальні новини. Якщо в якомусь регіоні відбулась важлива подія, вона, звісно ж, потрапляє у великий випуск. Але й у місцевому про неї теж розкажуть. До речі, в них поєднуються редакції за допомогою інструментів дуже схожих на ті, які пропонуємо регіонам ми.

    Які спільні проекти із закордонними каналами створюватимуться на шляху трансформації до суспільного мовника?

    Ми зараз починаємо точно унікальний і надзвичайно масштабний проект зі створення мультимедійного ньюзруму. Наші партнери – данські суспільні мовники , телеканали TV2 та DR. Обидва мають свої відмінності, але суть у тому, що вони найкращі в країні інформаційні мовники. Комерційні телеканали навіть перестали з ними конкурувати. У цьому ньюзрумі будуть об’єднані редакції радіо, інтернету, телебачення та мобільних додатків. У данців, наприклад, немає різниці, телевізійний ти журналіст чи радійний. Ти журналіст, який приносить інформацію, а вже редактори розбирають її для своїх платформ. Це дуже правильний підхід. Оскільки якісну інформацію від суспільного мовника отримують усі аудиторії, незважаючи на те, який пристрій вони обирають.

    Суспільне має працювати в інтересах суспільства. Як дати глядачам пересвідчитися, що ми враховуємо їхні інтереси?

    Це дуже дискусійне питання. Найперше треба розуміти, що означає "враховувати інтереси глядачів"? Погоджуючись із чималою кількістю конструктивної критики, зауважу, що ситуація в суспільстві вкрай непроста. "Градус" такий, що спочатку люди вибухають, а тільки потім починають розбиратися в ситуації. І чимало глядачів хоче бачити тільки такі новин, які їм подобаються й відповідають їхній точці зору. Але суспільний мовник показує події тільки такими, якими вони є. І якщо бути чесним, Перший, навіть з усіма своїми помилками та недоліками – єдиний в Україні телеканал, який жодного разу не включився і вже не включиться у гру "захисти свого олігарха", і в жодному разі ми не будемо когось хвалити чи ганьбити. Зараз і в майбутньому ми продовжимо робити все, аби завоювати і втримати довіру нашої аудиторії. 

    Прес-служба Першого

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.