• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Віктор Петрук: Нова транспортна модель відповість, як розвивати транспорт в інтересах киян

    Опубликовано: 2015-01-28 14:59:10

    З 26 лютого 2015 року триває візит до Києва групи експертів Світового банку, які надають консультації з усього комплексу питань інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури столиці. Зокрема, в рамках співробітництва надаються рекомендації щодо нової транспортної моделі міста.
    Фахівці вже ознайомилися з даними, зібраними нашими фахівцями, і підготували методологічні рекомендації по їх обробці. Збір даних продовжується і сьогодні: досліджується автомобільний трафік у місті, заплановано масштабне соціологічне дослідження з вибіркою 30 тис. респондентів.
    За словами головного спеціаліста управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури Віктора Петрука, необхідність роботи, яка ведеться зараз, викликана тим, що впродовж десятиліть місто не мало достатньої інформації про «транспортний попит».
    Останнього разу транспортна мобільність населення досліджувалася у 1986 році, коли створювався тодішній Генеральний план, а потім показники «механічно» перераховувалася. Між тим, транспортні потоки у Києві докорінно змінилися у 80-90 роках минулого сторіччя – на лівому березі закрилися великі промислові підприємства та виросли нові житлові масиви, мешканці яких їздять працювати на правий беріг.
    «Перспективи розвитку транспортної системи столиці мають відповідати новим реаліям», - переконаний Віктор Петрук. Зокрема, транспортна модель міста, над якою працюють українські та іноземні спеціалісти, по-перше, міститиме оновлені дані про мобільність населення й, по-друге, дозволятиме оцінити ефективність різних шляхів сполучення.
    Як стверджує Віктор Петрук, така модель є дієвим інструментом опрацювання різних транспортних гіпотез. Іншими словами, вона дає відповіді на питання про пріоритетність тих чи інших об’єктів транспортної інфраструктури. Наприклад, де у першу чергу варто побудувати міст чи дорожню розв’язку, куди прокласти нову лінію метро та як її сполучити з наземним громадським транспортом.
    У свою чергу, визначення пріоритетів є обов’язковим для ефективного розвитку транспорту в умовах обмеженого фінансування. «Міжнародні експерти наполягали на тому, щоб ми «спустилися з небес на землю», тобто формували плани на основі реальних бюджетних можливостей», - уточнив Віктор Петрук. Це означає, що кошти витрачатимуться з максимальною користю для міста, адже рішення у сфері транспорту базуватимуться на об’єктивних оцінках, а не підпорядковуватимуться волі окремих осіб, як це траплялося раніше. 
    На основі зроблених розрахунків будуть визначені найбільш ефективні рішення з розвитку транспортної системи столиці - реальні у виконанні і досить економні. Відповідні зміни будуть внесені і у Генеральний план Києва.

    Прес-служба Департаменту містобудування та архітектури

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.