Компанії заявили, що припинять конфлікти навколо контрактів на запуски і відкличуть всі свої судові претензії, щойно угоду буде завершено. Це має статися наприкінці 2005 - початку 2006 року.
Торік ВПС США вже наполегливо рекомендували компаніям об'єднати зусилля в питаннях організації запусків. Підтримка Пентагону допомогла б також компаніям подолати всі питання з боку антимонопольних органів.
Віце-президент Lockheed Martin Джефф МакЛохлан заявив, що попереднє обговорення питання з федеральною владою засвідчило, що "уряд загалом підтримує нашу ініціативу". Злиття дасть змогу урядові щорік економити від 100 до 150 мільйонів доларів, зазначено в спільній заяві двох компаній.
"Ми переконані, що, об'єднавши наші зусилля, ми забезпечимо клієнтам надійний доступ у космос за мінімальну ціну", - заявив голова Boeing Джеймс Белл.
МакЛохлан наголосив, що угода дасть можливість уряду використовувати як ракету-носій Lockheed Martin Atlas V, так і ракету-носій Boeing Delta IV.
Комерційні запуски компанії мають намір проводити самостійно.
Boeing і Lockheed вже працюють разом у підприємстві United Space Alliance над програмою NASA з розробки космічних човників.
Раніше компанії не хотіли об'єднуватися для військових запуски через судові розгляди та розслідування етичності поведінки Boeing. 2003 року ВПС США відсторонили Boeing на 20 місяців від запусків через обвинувачення в промисловому шпигунстві проти Lockheed Martin.
Представник антимонопольної служби вже заявив, що військовим доведеться миритися з тим, що запуски здійснюватиме тільки одна компанія. "Це тягне ряд проблем", - наголосив він. З іншого боку, Boeing і Lockheed Martin швидше за все, зможуть переконати Пентагон, що двом компаніям у цій сфері просто нема чого робити.
Инф. ИА «Гаряча Лінія»
e-news.com.ua