З моменту повного переходу на е-квиток у Києві збільшилась кількість скарг на контролерів. Finance.ua як портал, що дбає про ваші доходи, вирішив розповісти, що саме не подобається киянам.
Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко розповів про перевірку роботи сервісу та результати проведеного аудиту.
«Насамперед кількість скарг пропорційно збільшилась через кількість користувачів. Кількість валідацій е-квитками за «безпаперовий» період 2021 року, порівняно з минулим, виросла на понад 250%», – заявив Олег Половинко.
У 2020-му з 14 липня до вересня 2020 року було валідовано 24 млн е-квитків, тоді як за аналогічний період цього року – 65 млн.
На що скаржаться. Значну роль у користуванні відіграє людський фактор: інколи пасажир, коли підносить носій електронного квитка до валідатора, не звертає уваги на повідомлення, що на ньому відображаються. Тобто валідатор може не прийняти електронний квиток, а пасажир не бачить чи ігнорує це.
«Окрім того, лишаються й «зайці», які намагаються проїхати безкоштовно. Коли контролери заходять у салон, вони блокують усі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть/не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює», – підкреслив Олег Половинко.
Нагадаємо, що у системі відображається точний час використання квитка, що робить неможливим маніпуляції із ним.
Також КП «Київпастранс» уже впроваджує нові інструкції для контролерів. Наприклад, якщо пасажир дійсно хотів провалідувати квиток, але через певні технічні причини йому це не вдалось. У такому разі контролер матиме змогу зателефонувати на лінію техпідтримки та дізнатись, чи дійсно пасажир намагався провалідувати квиток.
Инф. finance.ua
e-news.com.ua