• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • У Києві посилили правила для маршруток

    Опубликовано: 2021-07-29 09:45:31

    Приватним перевізникам, які зараз працюють на маршрутах Києва, буде запропоновано підписати додаткові угоди щодо поліпшення умов перевезень пасажирів.

    Про це йдеться в повідомленні прес-служби Київської міської держадміністрації з посиланням на заступника голови КМДА Костянтина Усова.

    За його словами, міськдержадміністрація розробила кардинально інший типовий договір «Про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування». Він додав, що цей документ вже передано на підписання перевізникам — переможцям останнього конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.

    Усов зазначив, що для врегулювання правовідносин з перевізниками, які здійснюють свою діяльність на підставі договорів, укладених у попередні періоди, влада розробила проект додаткової угоди. Її запропонують для підписання всім перевізникам, які на сьогодні обслуговують міські маршрути згідно з чинними договорами.

    «Всім без винятку перевізникам, які працюють зараз і хочуть і надалі надавати послуги з перевезення на маршрутах міста, доведеться прийняти нові правила. Ми запропонуємо їм добровільно підписати додаткові угоди. Ці ж умови вони побачать і на всіх наступних конкурсах», — заявив Усов.

    Він повідомив, що положення нового типового договору значно розширюють предмет контролю перевізників з боку КМДА і визначають дуже чіткі стандарти надання послуги з перевезення пасажирів у столиці.

    За словами Усова, більшість формальних пунктів попередніх договорів замінено на реальні.

    «Наприклад, пункт про наявність кондиціонера в салоні, який існував десятиліттями, зовсім не означав його справність. До того ж, справність кондиціонера не означала, що він вмикався, адже перевізники економлять на витратах пального. Це був приклад формального підходу. Зате тепер в договорі ми говоримо про конкретний предмет контролю — не сам кондиціонер, а граничний температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні: влітку не більше 22 градусів, взимку не менше 15 градусів», — прокоментував він.

    Инф. finance.ua

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.