• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Міністр юстиції Сергій Головатий започатковує реформування системи нотаріату

    Опубликовано: 2006-03-31 10:53:00

    30 березня у Міністерстві юстиції відбулося перше засідання нового складу Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату під головуванням Міністра юстиції Сергія Головатого.

    Відкриваючи засідання, Міністр висловив сподівання, що з його початком відкриється нова сторінка діяльності Мін'юсту у сфері нотаріату. Міністр наголосив, що він сподівається, що від цього часу суспільство отримає відповідний месидж, відколи має піти у небуття явище поєднання хабарництва з початком професійної діяльності нотаріуса, а організаційні перетворення дадуть іншу якість у процесі реформування нотаріальної діяльності. Нове правове підгрунтя на цьому напрямку дає постанова Уряду № 281 від 14 березня 2006 року. Сергій Головатий закликав членів Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату докласти зусиль до впровадження реальних механізмів оновлення системи нотаріату, зосередивши увагу на тому, що це є пріоритетним напрямком його діяльності на посаді Міністра.

    Сергій Головатий також відзначив, що вже проведена комісією робота у напрямку встановлення якісно нових критеріїв визначення професійного рівня осіб, які мають намір провадити нотаріальну діяльність, є основою для зрушення існуючої системи, запровадження нових критеріїв та правил.

    На засіданні директора Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань Наталію Круковес було обрано на посаду заступника голови Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату. Вона повідомила, що відповідно до Положення про Вищу кваліфікаційну комісію нотаріату на сьогодні вже розроблені необхідні проекти рішень, які пропонуються для обговорення на цьому засіданні. Найближчим часом свою діяльність розпочнуть кваліфікаційні комісії при управліннях юстиції у новому складі.

    На засіданні було ухвалено такі документи: „Порядок та умови конкурсного відбору осіб, які виявили бажання стажуватися в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса", „Порядок та умови проведення конкурсу на реєстрацію приватної нотаріальної діяльності" та „Порядок проведення кваліфікаційного іспиту для допуску до нотаріальної діяльності". Вони мають бути затверджені наказом Міністра.

    Відтепер відповідно до цих документів до проходження стажування допускатимуться кандидати лише на конкурсній основі. Керуватимуть стажуванням лише призначені Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату нотаріуси, які мають достатній досвід роботи і професійна діяльність яких не викликає зауважень. Це робиться з метою підвищення вимог як до керівника стажування, так і до самої організації процесу стажування.

    Після стажування особи, які мають намір отримати свідоцтво про право на заняття нотаріальною діяльністю, повинні скласти кваліфікаційний іспит. При його складанні необхідно дати відповідь на запропоновані тести, розв`язати казуси (задачі) і набрати загалом не менш ніж 75 балів. Ті, хто їх набирає, допускаються до співбесіди. За результатами співбесіди приймається рішення про можливість допуску такої особи до здійснення нотаріальної діяльності.

    Докладніше про зміни, які очікують інститут нотаріату, можна дізнатися на прес-конференції Міністра юстиції, яка відбудеться наступного тижня.

    Інф. Прес-служба Міністерства юстиції України

     

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.