• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Облаштування острівців безпеки дозволяє знижувати аварійність на дорогах на 70%

    Опубликовано: 2019-09-25 15:13:31

    Такою статистикою поділився заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

    «Уже більше року діє оновлений ДБН щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах, який посилив заходи безпеки пішоходів під час перетину проїзної частини. Зокрема, він ввів обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину з 4-ма та більше смугами руху», - повідомив він.

    Парцхаладзе зазначив, що показовим містом в облаштуванні острівців безпеки є Вінниця, де завдяки встановленню цих засобів безпеки аварійність на ділянках доріг знизилася на 70%. Відтак у місті вже облаштовано понад 15 нерегульованих переходів з острівцями безпеки. Вони також почали масово з’являтися у Києві та інших містах України.

    Такі острівці значно підвищують безпеку на дорозі, особливо там, де немає світлофора або регулювальника. Пішохід може зручно перетнути першу частину переходу, перечекати безпечно на острівці та продовжити рух. «Статистика підтверджує, що ми прийняли правильне рішення стосовно обов’язкового облаштування острівців безпеки на переходах без світлофорів. Це дійсно працює. Завдання органів місцевої влади пришвидшити цей процес та забезпечити організацію більш безпечного та комфортного для пішоходів перетину дороги у потенційно небезпечних місцях у своїх населених пунктах», - зазначив Лев Парцхаладзе.

    Згідно з ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці і дороги населених пунктів”, мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина - 8 м. Вони можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.
     
    Центральні острівці безпеки мають відрізнятися за типом покриття, структурою чи кольором, переважно бути піднятими над проїзною частиною з можливістю безперешкодного руху пішоходів, виділеними розміткою або мати зигзагоподібний вид з огорожею дорожнього безбар’єрного типу.
     
    У разі неможливості влаштування острівця безпеки на нерегульованому переході, необхідно передбачати регульовані пішохідні переходи - такі, що мають справний світлофор або рух на яких керується регулювальником.

    ДБН був розроблений фахівцями ДП “ДерждорНДІ” та вступив у дію 1 вересня 2018 року.

    Державні будівельні норми (ДБН) – обов’язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових та реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів, вулиць і доріг відповідно до їх призначення.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.