• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • В Україні відроджуватимуть транспортне машинобудування

    Опубликовано: 2016-12-08 11:38:38

    Українська залізниця, що перебуває в критичному стані, має можливість модернізувати зношений на 80-90% рухомий склад за рахунок залучення машинобудівних підприємств України.  Цю ініціативу ділової громади – Антикризової ради громадських організацій,  УСПП, низки профільних асоціацій – було підтримано на виїзному засіданні Національного комітету з промислового розвитку в Кременчузі. Участь в останньому взяв особисто прем’єр-міністр В.Гройсман, міністр економічного розвитку С.Кубів,  міністри,  керівники УСПП, «Укрзалізниці», Крюківського заводу, Азовмашу та ін.
    Ознайомившись з виробництвом, його проблемами, представники комітету ухвалили рішення щодо підготовки Державної програми оновлення рухомого складу УЗ до 2021 року. Її планується затвердити вже в І кварталі 2017 року.
    «Таким чином, ініціатива українських промисловців і підприємців почута. В держави з’явився шанс втілити в життя конкретні механізми підтримки вітчизняних  підприємств  машинобудівного сектору, зберегти робочі місця для кваліфікованих робітників та навести лад у залізничних перевезеннях. Подальше ігнорування цих проблем могло б спричинити повну втрату кадрового, технологічного потенціалів, зупинки цілої галузі», – наголосив член Комітету, президент УСПП Анатолій Кінах.
    УСПП та ділові асоціації неодноразово звертали увагу урядовців на критичність проблеми із залізничними перевезеннями. Дефіцит вантажних вагонів поставив під загрозу роботу ключових вітчизняних галузей. Щомісячні втрати виробників та експортерів  доходять до 70-80 млн. доларів, а щодня простоюють тисячі  тон вантажу.
    До прикладу, вантажоперевезення продукції гірничо-металургійного комплексу впали на майже  10%, що спричинило зниження виробництва сталі мінімум на 200 тис. тонн і скорочення валютних надходжень в країну на 70 млн дол. на місяць.
    У той же час виробники транспортних потужностей також мають значні втрати. Той же Крюківський завод має падіння виробництва у 7 разів порівняно із 2011 роком та відтак зменшив штат працівників більше, ніж удвічі.
    В таких умовах запущені підготовка програми для УЗ та опрацювання питання пріоритетності інноваційних продуктів національних виробників при проведенні тендерів (за рішенням засідання Комітету) можуть стати значним кроком на шляху вирішення найбільш гострих питань.
    «При проведенні тендерів ми можемо спиратимемось на досвід ЄС щодо захисту національного товаровиробника: рівень локалізації виробництва, питомі показники економічної ефективності техніки та ін. Це означає на практиці, якщо український продукт матиме гарні характеристики, то відхилення від ціни може бути на його користь у визначених відсоткових рамках. Поки йдеться про 15%, це відпрацьовується  в Комітеті», – підкреслив лідер ділової спільноти.
    Також, як розповів Анатолій Кінах, передбачається проведення низки зустрічей Мінекономрозвитку із виробниками металургійних та машинобудівних підприємств щодо принципів ціноутворення на їх продукцію на внутрішньому ринку.
    Виходитимуть виробники і на експорт. Зокрема, у перспективі перемовини із представниками торгових місій і посольств зацікавлених в нашій продукції країн.
    А вже у І кварталі нового року планується  провести перші тендери на створення та закупівлю електровозів та тепловозів.
    «Зараз все залежить від послідовності та оперативності урядовців, їх готовності спиратися на підтримку виробників, які прагнуть «включити верстати» на повну потужність. Маємо надію, що Національний комітет з промислового розвитку дасть поштовх вітчизняній індустрії, задасть траєкторію оновлення та модернізації», – підсумував Анатолій Кінах.

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.