• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Львівська магістраль звертатиметься до правління ПАТ «Укрзалізниця» з проханням про безперебійне фінансування ремонту та утримання штучних споруд

    Опубликовано: 2016-06-21 08:39:33

    Залізничники продовжують працювати над налагодженням роботи інфраструктури та персоналу у часі літніх перевезень. У ході чергового робочого об’їзду в.о. начальника регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Іван Груник та керівники служб проінспектували роботу станцій Долина, Калуш, Яремче, Ворохта, Рахів та Коломия, оглянули пункт обігріву для колійників у с. Лазещина та штучні споруди Івано-Франківської дистанції колії.
    В.о. начальника регіональної філії особисто перевіряв знання залізничників із технології проведення робіт та охорони праці. «Чергові по станції фактично організовують роботу інших залізничників, тому вони повинні правильно керувати процесом та досконало знати правила безпеки руху, адже від них залежать життя залізничників та пасажирів», - наголосив Іван Груник.
    Спілкуючись із касирами та аналізуючи надходження від продажу квитків на приміські та пасажирські потяги, керівник зазначив, що необхідно підвищувати дохідність, адже у більшості випадків кошти від продажу квитків не покривають навіть видатків на заробітну плату касирів. 
    Під час огляду лінії залізничники прийняли ряд рішень про проведення необхідних ремонтних робіт. Зокрема, на станції Рахів продовжать реконструкцію другого поверху, де облаштують кімнати відпочинку. Окрім пасажирів тут також після рейсу зможуть відпочивати і працівники локомотивних бригад. Потребує ремонту також приміщення вокзалу та перон на станції Долина.
    Сьогодні тривають роботи із облаштування робочих кабінетів працівників станції Івано-Франківськ, також масштабні роботи проводяться на вокзалі у Стрию.
    Також під час обстеження оглянули приміщення, які перебувають у оренді та малі архітектурні форми, розташовані на території залізничних об’єктів. За словами Івана Груника, дуже часто інтер’єр та екстер’єр таких споруд значно дисонує із будівлями вокзалів, тому керівникам місцевих підрозділів доручили провести перемовини із власниками, аби привести архітектурні ансамблі залізничних та незалізничних споруд і приміщень до гармонійного вигляду. 
    Особливу увагу під час об’їзду гірського регіону Львівської магістралі звертали на стан штучних споруд. Через складні гірські ландшафти, які значно впливають на характер колійного господарства, на території регіональної філії «Львівська залізниця» розташовані понад третина (35%) усіх штучних споруд  ПАТ «Укрзалізниця»: мости, віадуки, акведуки, тунелі та переходи. Більше 10% із них – 722 штучні споруди – експлуатуються саме Івано-Франківською дистанцією колії. Відтак, за результатами об’їзду Іван Груник дав доручення відповідним службам підготувати Техніко-економічну раду Львівської залізниці стосовно штучних споруд та визначити першочергові проблеми, які необхідно усунути. «За результатами техніко-економічної ради регіональної філії ми звертатимемось до правління ПАТ «Укрзалізниця», аби прийняти п’ятирічну програму фінансування ремонтних робіт. Без фінансування ми не зможемо підтримувати таку кількість штучних споруд, особливо у гірських районах, у відповідному стані. Під дією природних факторів руйнуються підпірні стінки, мости страждають від паводків, тощо. Якщо не проводити належного догляду та робіт, ми ризикуємо залишитись без сполучення із гірськими регіонами», - зазначив керівник.
    Традиційно, через місяць після об’їзду лінію Львів-Рахів чекає повторний огляд щодо виконання доручень та усунення недоліків. «Незважаючи на те, що на цій лінії не надто інтенсивний вантажний рух, а обласні державні адміністрації від початку року не відшкодували Львівській залізниці жодної копійки грошей за перевезення громадян пільгових категорій у приміських потягах, магістраль продовжує надавати послуги та вкладати кошти у покращення своєї інфраструктури, дбаючи про комфорт пасажирів», - наголосив в.о. начальника регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця».

    e-news.com.ua

    Внимание!!! При перепечатке авторских материалов с E-NEWS.COM.UA активная ссылка (не закрытая в теги noindex или nofollow, а именно открытая!!!) на портал "Деловые новости E-NEWS.COM.UA" обязательна.



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.