Цього тижня у Національному антикорупційному бюро України почала працювати система багатофункціонального електронного документообігу АСКОД. На першому етапі в автоматичному електронному режимі проходитиме лише службова внутрішня кореспонденція. Згодом – електронний документообіг поширюватиметься і на вхідну/вихідну документацію, включно із зверненнями громадян.
У порівнянні з традиційним (паперовим) документообігом електронний має багато переваг. Документи, створені за допомогою засобів автоматизації, надійно захищені, швидше доправляються до своїх адресатів, оперативніше опрацьовуються, їх легко знаходити та за потреби вносити зміни. Важливо, що електронний документообіг не потребує фінансових затрат на придбання паперу та друк, а також дозволяє одночасно працювати з великими масивами інформації. При підписанні електронних документів використовується електронний цифровий підпис, що підтверджує достовірність і цілісність документа.
До слова, лише протягом січня в НАБУ було зареєстровано понад 364 внутрішніх документів.
Розробником системи електронного документообігу АСКОД, що функціонує в НАБУ, є вітчизняна компанія АТ «ІнфоПлюс».
Система електронного документообігу працюватиме у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
e-news.com.ua