Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відповіла на запит правозахисника Святослава Літинського щодо контролю за дотриманням телеканалами норми про обов’язкові 50% українського продукту в ефірі, — повідомляють на сторінці «Бойкот російського кіно». Виявляється, Нацрада не пильнувала цього починаючи з літа... через заклопотаність інформаційною безпекою України. «Через необхідність проведення постійного моніторингу телерадіопрограм іноземних та вітчизняних телерадіоорганізацій на предмет інформаційної безпеки України, останній комплексний моніторинг вітчизняних загальнонаціональних телерадіоорганізацій на предмет дотримання вимог частини 1 статті 9 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» було проведено наприкінці травня 2014 року», — йдеться в повідомленні Нацради.
Крім того, з повідомлення Нацради випливає, що оскільки закон «Про телебачення і радіомовлення» не визначає поняття «український автор чи виконавець», то під час моніторингу радіопрограм Нацрада вважає українськими творами зокрема й твори, які були оприлюднені до 1991 на території Радянського Союзу.
Як зазначають на сторінці «Бойкот російського кіно», з вересня 2014 року активісти руху «Відсіч» самотужки провели вже кілька моніторингів загальнонаціональних каналів і ще 3 грудня зверталися до Нацради й повідомляли їй, що обсяги російського контенту на деяких каналах значно перевищують 50% (тобто обсяги іншого контенту, зокрема українського, значно менші за 50%), але це не спонукало Нацраду виконати свій обов’язок — перевірити та покарати телеканали-порушники.
Лише після того, як у січні 2015 року активісти провели моніторинг телеканалів «Україна» та «Інтер» і нарахували там лише 16% та 17% українського контенту відповідно, а правозахисник Святослав Літинський на основі результатів цього моніторингу пригрозив Нацраді судом за бездіяльність, член Нацради Ольга Герасим’юк повідомила у фейсбуці, що цей моніторинг «взято в роботу».
|
Новости рубрики:
WEDEX: ваш надійний партнер у digital-маркетингу
Реклама на билбордах: эффективность и преимущества наружной рекламы Cette année, les Ukrainiens ont reçu environ 30 milliards de hryvnias de subventions Які матеріали найчастіше використовують для рекламної продукції Лендінг та односторінковий сайт: в чому різниця? Чому варто обрати металеві інформаційні таблички? Чому потрібно обирати digital - агентство Morris? Киев избавляется от незаконных рекламных конструкций: более 1,500 удалено за две недели |