• Головна / Main Page
  • СТРІЧКА НОВИН / Newsline
  • АРХІВ / ARCHIVE
  • RSS feed
  • Начало в 15:00

    Богдан Бенюк - Народный артист Украины

    Богдан Бенюк - Народный артист Украины

    Тема: Реалии, проблемы и перспективы украинского театра и кино

    Свой творческий путь Богдан Бенюк начал еще в 1974 году, поступив на факультет кинематогрофа Киевского театрального института имени Карпенко-Карого. Уже через год он получил первую роль в кино, после чего снялся в более 50 фильмах.

     

    На театральной сцене выступает с 1977 года. Основной актерский опыт приобрел в ТЮЗе. А с 1980 года Богдан Бенюк работает в Национальном драматическом театре имени Ивана Франка.

     

    На последних выборах в Верховную Раду Богдан Бенюк был включен в избирательный список от ВО «Свобода». Но народным депутатом так и не стал.

     

     



    Он-лайн конференция окончена. Благодарим всех за участие.
    Задать вопрос
    имя:

    вопрос:

    email:

    код:

    Стенограмма:

    Олександр 22:25

    Пане Богдане,вчора, 5 лютого, в Одесі, вас чекали десятки людей. Все місто було завішано афішами. Але Вас, на жаль, не було. Казали, що Ви захворіли... Тиждень тому, люди також Вас чекали, але Ви не приїхали... Чи дочекається, колись, Одеса зустрічі з Богданом Бенюком?

    ответ:

    Я вітаю Південну Пальміру. Звичайно, одесити дочекаються зустрічі. Тиждень тому в Києві падав сніг і не летів літак. Вчора я не приїхав, бо в мене була температура і я на лікарняному. Зараз я спілкуюся з вами по Інтернету. Думаю, що весь час хворий не буду і приїду в Одесу. А в усіх, хто мене чекав, прошу вибачення і до зустрічі.



    Олександр 22:29

    Де можна купити "Москаля-чарівника"?

    ответ:

    Цей фільм можна купити в Києві на Майдані Незалежності на розкладках біля Поштамту. Це єдине місце, де я знаю, що він продається.



    михаил гумиров 08:35

    Здравтвуйте,Богдан Михайлович!
    Прошу прощения за русский язык, но у нас здесь - а Вы знаете, где я - нет украинской литерации. Ответьте , пожалуйста, на важный для меня вопрос: какие у вас планы? Не собираетесь ли Вы возрождать прекрасную душевную телепрограмму "Шоу самотнего холостяка"?

    ответ:

    Дякую за запитання. За давнім принципом - два рази в одну й ту саму воду увійти не можна. Так що з програмою «Шоу самотнього холостяка» покінчено раз і назавжди. Якщо жартувати, то я одружився. Можна робити програми такого ж формату, але на інших каналах. Поки що я над цим не думав, але з двох каналів уже пропозиції надійшли.

    В театрі Франка працюю над виставою «Кавказьке крейдяне коло» за Б.Брехтом і над «Дон Кіхотом». А театральна компанія «Бенюк і Хостікоєв» 24 серпня на День Незалежності буде показувати прем’єру вистави «Запорожець за Дунаєм».

     



    Михайло Зелинський 11:40

    Просто моє вітання. Подобається Ваша творчість. На жаль, дуже рідко відвідую театр. Ваша думка, що необхідно зробити з сторони акторів, щоб у глядачів було бажання частіше відвідувати театр.

    ответ:

    Актори чесно повинні робити свою роботу. К.Станіславський в своїх працях завжди віддавав найважливішу роль в театральному мистецтві, власне, душі артиста. І всі ті способи підготовки до вистави, зустрічі з глядачем, вони загальновідомі, але, на жаль, в переважній більшості ними користуватися не вміють. Хотілося б вам побажати, щоб ви приходили в чесний театр і на сцені бачили чесних акторів-професіоналів.



    Денис 11:49

    Чому Ви "поховали" проект "Шоу самотнього холостяка"? Як на мене, він себе не вичерпав з творчої точки зору.

    ответ:

    Дякую, що ви слідкуєте за моєю творчістю. Буду розглядати ті пропозиції, які надійшли в плані реанімації цієї програми.



    Мария Корытова 11:53

    Я учусь на первом курсе Института кино и ТВ на режиссёрском. Но не хочу работать на телевидении. Хочу снимать кино. Как думаете - это перспективно? Стоит ли тратить время?
    (ещё третий год учусь в Институте журналистики)


    ответ:

    Молодець. Те, що ти вчишся ще в двох вузах, потім зрозумієш, наскільки ти правильно робиш. Але якщо в тебе є мрія, дерзай, щоб вона стала реальністю.



    Мария 11:54

    В пресс-релизе написано, что уже после 1-го курса Вы получили первую роль в кино. Что это был за фильм - студенческий, аматорский или профессиональный?
    Что Вам дал этот опыт?


    ответ:

    Перший фільм був поставлений за твором Катаєва «Белеет парус одинокий» і мав назву «Волны Черного моря». Це був 8-серійний фільм, і в четвертій серії я зіграв вестового Чабана. А через два місяці я проходив проби у Л.Бикова на участь у фільмі «Аты-баты шли солдаты».

    Що дали ці зйомки? Зустріч з великими майстрами, їх спосіб роботи з актором я зрозумів набагато пізніше, коли сам уже попрацював на сцені і в кіно.

     



    Мария 11:54

    Что Вы думаете про современные украинские клипы на "М-1", в частности, которые снимает господин Бадоев?

    ответ:

    Кліпи - це специфічна форма вираження кінодумки, і я ставлюся до них агресивно, не приймаючи. Мені здається, що пісню треба приймати думкою і словом, а не відеорядом. Бо, в переважній більшості, відеоряд заводить глядача в іншу атмосферу, не в ту, яку несе пісня. Спробуйте не дивитися кліп, а просто послухайте своє серце і послухайте пісню - вам з’явиться зовсім інша картинка.



    Мария 11:55

    В жизни Вы простодушный потешный Швейк или скорее целеустремлённый шоу-мен?

    ответ:

    І не те, і не друге. Ви ж знаєте, що з самого ранку і ви, і я одягаємо масу масок, за якими ховається сутність нашої душі. І тому, щоб розгадати душу людини, треба, мабуть, зібрати масу інформації, а не тільки те, що лежить на поверхні.



    igryk@ukr.net 11:57

    Пане Богдане, будь ласка, прочитайте уривки з повісті "Дурилло" на сайті
    http://slovogray.narod.ru/.

    ответ:

    Якщо прочитаю цю повість, то хоч буду знати, про що вона. До мого стиду, я цю повість не читав. Де її дістати? В якій бібліотеці? На Петрівці вона продається? Як чуєте мене? Прийом.



    Ольга 11:59

    Яку з своїх ролей Ви вважаєте найкращою? чи роль вашого життя ще не зіграно? дякую

    ответ:

    Якщо чесно підходити до своєї роботи, то кожну роль - маленьку чи велику - я граю, якщо я її граю, з великим задоволенням і віддачею. І вибирати, яка роль краще - це не по мені. Я їх всі люблю, тому що це мої персонажі. Персонажі, яких світобачення Бенюка зробило трошки схожими на Бенюка. Але інакше і бути не може. А попереду у мене ще будуть ролі. Я оптиміст.



    Михайло Зелинський 12:08

    На мою думку богато сімей могли б і хотіли б відвідати театр, але постає питання малих дітей. Як Ви оцінюєте можливість створення при театрах кімнат для дітей під час вистав.
    І наступне питання - хотілось би побільше реклам про вистави і не тільки прізвища акторів і постановників з декількома фотографіями, а більше описової частини про постановку і стиль постановки. Я, наприклад, люблю класичні постановки, а часто попадаю на арт.

    ответ:

    Це не тільки ви попадаєтеся в такий капкан, тому що багато класичних творів і світових авторів, які написали ці твори, мабуть, з легкої руки сучасних постановників і акторів, «перевертаються в гробу» від того, що роблять з їхніми творами. Де змінюється абсолютно все. Але ім’я автора не знімається. Це капкан, щоб прийшли довірливі глядачі. А потім не злюбили той театр і акторів у тому числі. Бо актори не зуміли протистояти хворобливій фантазії режисера і піддалися на його трактовку. А від цього страждають не тільки душа автора, а й душі глядачів, які приходять до театру. Ви прийдіть в театр Франка і подивіться «Ревізор» за Гоголем, або «Ромео і Джульєтта» Шекспіра. Але перед цим прочитайте оригінали, і ви дістанете абсолютний кайф від хамства постановників. Дякую.



    Павло 13:00

    Пане Богдане, зараз я Вас помічаю все більше в театральних виставах, чи знімаєтесь Ви у кіно або серіалах. Чи вважаєте Ви, що для того, щоб якось пристойно відродити українське кіно треба робити и вкладати кошти в українське комерційне кіно з спецефектами та іншим? В кіно, яке було б касовим?

    ответ:

    Якби точно знати формулу того, як вийти із ситуації неіснування українського кінематографа, то, мабуть, уже давно би знайшли таку формулу. А вона існує тільки в історії інших країн, які переживали таку саму агресію іншого кінематографа, але зуміли встояти. Післявоєнна Франція ввела закон, який зобов’язав всі кошти від трансляції кожного фільму та реклами по телебаченню, спрямовувати на розвиток національного кінематографа. І ми з таким захопленням, навіть за часів радянської влади, дивилися кращі зразки французького кіно. І по сьогоднішній день Франція дублює всі світові фільми, підкреслюю, дублює - і це державний принцип. Видно тільки з такими заборонами можна встояти в своєму. Бо, виявляється, демократія - це палка з трьома кінцями. Якщо нею керуватися невміло, то вона дуже швидко перетворюється на анархію. Що ми маємо сьогодні? І допоки Верховна Рада не внесе в законодавство закони про авторські права, про українське кіно, про український прокат, до того часу нічого не буде.



    Роман м.Дрогобич 13:04

    Пане Богдане, скажіть, будь ласка, як сприймають Вашу україномовну творчість українці, які не спілкуються українською? Як корінному галичанину мені складно поставити себе на місце подібного глядача. Як сприймають Вашу творчість в російськомовних регіонах. Мені видається, що якісно зроблена робота повинна позитивно сприйматись. Чи існує тенденція серед українців повертатись до свого рідного мистецтва, літератури, музики тощо? Чи на першому місці банальна і вкусна калбаса? І чи конкурентоздатний український театр у порівнянні з маспродуктом типа Сердючки?

    ответ:

    В мене ніколи не стояло питання з приводу вибору мови спілкування. І, мабуть, через те, що я над цими питаннями не задумуюся, відкривається у мене чистота душі. А щирість спілкування, вона заставляє твого співбесідника полинути в світ твоїх ілюзій і абсолютно потрапити в них. Тому українська мова матиме популярність тільки в тих людей, які її пропагують і несуть в собі. Силою любий не будеш і мова силою не нав’язується ніколи.

    З приводу російськомовних регіонів, як ви назвали, вони в лапках є російськомовними і там не існує проблеми української мови. Її треба подавати, нею треба розмовляти і нею треба любити. І все, більше нічого не потрібно.

    А український театр - він входить в театральні лідери, світові лідери в сенсі акторської майстерності. І, як ви знаєте, що і наших театральних режисерів також знають в світі. Звичайно, ми не можемо тягатися з такими театральними «Мекками», як Лондон і Москва, але потягатися з ними можемо. Треба тільки любити себе, а коли ти любиш себе, тоді ти здатен полюбити ще когось.

     



    Ева 14:35

    Как вы думаете, может ли серьезный театр (труппа типа как в Оперном, Франко, Леси Украинки) существовать полностью на хозрасчётной основе?

    ответ:

    В такому варіанті, як зараз існують ці театри, вами згадані, однозначно «ні». Тому що вони переповнені штатними одиницями. І акторів, яких знають глядачі, на яких ходять в театр, їх можна перелічити на руках, а театри ці мають в своїх штатах більше сотні акторів. Це нонсенс. І вони ніколи не зможуть працювати на госпрозрахунковій основі. Вони завжди будуть чекати державних дотацій, як манни небесної. Бо дотація - це дійна корова. А корову на шару можна й посмоктати.



    Ева 14:42

    Почему в столичные театры не берут на работу режиссеров-выпускников из других городов?
    Проверено личным опытом на протяжении 2-х лет.
    Мне предлагали работать: уборщицей, кассиром, продажа билетов в БОРЗ. Ни разу не предложили ничего, связанного с творчеством.

    ответ:

    Ніколи і не запросять. Ви самі повинні мати палітру тих ідей, які би ви хотіли втілити. Наскільки я знаю специфіку попадання режисерів на постановку в той чи інший театр, вони проходять школу співбесіди з художнім керівником театру. А тут уже, будьте добрі, включайте свій талант. І вмовляйте цього чоловіка всіма дозволеними способами, і тоді постановка буде у ваших руках. Іншого способу не існує, тому що державних замовлень на режисерів нема. Режисер повинен вибитися сам, а от коли він вибивається, він тоді може всі ці речі, які проводив з ним художній керівник, проводити з артистами, відведе душу. Так що успіхів вам. Дерзайте. Інакше в театрі постановки ніколи вам не бачити.



    Ева 14:46

    И ещё один вопрос. Неужели любой человек, придя в театр и заплатив от 5 до 10 тыс. долларов, может ставить спектакль?
    Цифра зависит от ранга театра и тоже проверена 2-летним опытом.

    ответ:

    Дуже дякую за інформацію. Я так зрозумів, називаючи ці ціни, ви говорите про хабарі. Перший раз чую. Візьму на озброєння. Але, я думаю, що це не так. Звичайно, без поганих в родині не буває, але я оптиміст по натурі, і вірю, що в театрі працюють люди, для яких на першому місці - мистецтво. А далі вже гроші.



    Альона 15:42

    скажіть будь-ласка, чи можливо, що колись можна буде купувати записи українських спектаклів на дисках, чи відеокасетах. Є ж такі люди, яким ніколи потрапити до театру, а подивитися ж хочеться.
    І ще одне - ви найкращий актор України після Ступки-старшого (але красивіший за нього)!

    ответ:

    Я щиро посміявся. Я дійсно колись був красивим і молодим. Тепер залишився тільки красивий.

    А з приводу записів вистав, вони існують. Є така телестудія «Золоті ворота» і от вона єдина в Україні має більше ста записаних вистав українських театрів. Це тільки з любові пана Просвєтова - керівника «Золотих воріт», який любить це діло, і записані ці вистави. В тому числі там є вистави нашої театральної компанії, такі як «Моя професія - сеньйор з вищого світу», «Про людей і мишей», «Швейк», «Біла ворона». А «Білу ворону» ми вже випустили окремим диском, відбулася презентація цього диску. І, я думаю, ми скоро видамо книжечку з чотирьох вистав. І це будуть перші українські вистави, які ви зможете купити на Петрівці. Але дякую, що ви підняли це питання. Бо я подумав, що, мабуть, у співпраці з «Золотими воротами» наша театральна компанія може почати випуск цих дисків. Ідею беру. Дякую.

     



    При использовании материалов сайта в печатном или электронном виде активная ссылка на www.e-news.com.ua обязательна.