Група американських вчених провела дослідження, з'ясувавши, що людський емоційний стан тісно пов'язаний з відстанню до будинку.
Експерти з департаменту статистики та математики університету Вермонта проаналізували 37 мільйонів статусів користувачів Twitter, враховуючи точне місце розташування.
Подорожуючи містами і часом, вчені створили "показники щастя" жителів США, використовуючи базу з 10 тисяч слів з позитивними і негативними смисловими відтінками. результати показали, що повідомлення користувачів, які перебували далеко від дому, були більш доброзичливими та позитивними, порівняно з тими, хто залишався в рідному місті.
Це дослідження, засноване на аналізі соціальних медіа, може стати відправною точкою для нових методів вивчення соціальних зв'язків і впливу місця розташування на наше емоційне благополуччя.