У Китаї компанії можуть «найняти» віртуальну людину приблизно за $14 000 на рік. Як повідомляє CNBC, цифрові персони дедалі частіше з'являються у кіберпросторі країни.
У таких послугах зацікавлені фінансові компанії, місцеві ради з туризму та державні ЗМІ Китаю, розповів Лі Шиян, який очолює бізнес віртуальних людей і робототехніки технологічної компанії Baidu.
Віртуальні люди — це поєднання анімації, звукових технологій і машинного навчання, які можуть співати та навіть спілкуватися у прямому ефірі.
У серпні місто Пекін оголосило про план побудови муніципальної індустрії віртуальних людей, а муніципальна влада закликала до розвитку компаній, які надають подібні послуги. Також китайська влада опублікувала детальний план впровадження віртуальної реальності, особливо у телерадіомовленні, виробництві та інших сферах.
Відповідно до опитування, опублікованого Kantar цієї осені, щонайменше 36% споживачів спостерігали за виступами віртуальних осіб або цифрових знаменитостей протягом останнього року. Двадцять один відсоток спостерігали, як віртуальна особа веде подію або транслює новини, йдеться у звіті.
У 2023 році 45% китайських рекламодавців сказали, що вони могли б стати спонсором виступу віртуальної особи або запросити віртуальну особу приєднатися до події бренду.
Ольга Ліцкевич
e-news.com.ua