Звитяжцем у війні за американського покупця стали японці, успіху яких можна лише позаздрити. Небувалий успіх моделі Avalon, а також вельми популярна серед екологічно свідомих споживачів модель гібридного авто Prius, що окрім бензину споживає й альтернативні види пального, забезпечили концерну Toyota 20-відсоткове зростання продажів на північно-американському континенті. Своєю чергою, збут японської компанії Nissan зріс на 27 відсотків. Не відставали від них й інші виробники з азійського регіону. Це свідчить про те, що своєчасне впровадження інновацій та орієнтація на кінцевого споживача далися в знаки й принесли заслужений успіх азійським автовиробникам.
|
Новости рубрики:
Різниця між симетричним, асиметричним і направленим протектором на шинах 185/65 R15
Освоюємо автомат: 7 порад для новачків ![]() Новий Kia Sorento: преміум-клас у кожній деталі ![]() Скільки триває навчання в автошколі ![]() Geschwindigkeitsbegrenzung in Kiew: Neue Regeln ab 1. November ![]() Что такое чип-тюнинг и как он влияет на двигатель автомобиля? ![]() Перевезення автомобіля на лафеті з Європи в Україну: Комплексний огляд ![]() Екскаватор: особливості вибору, призначення та область застосування |
