Звитяжцем у війні за американського покупця стали японці, успіху яких можна лише позаздрити. Небувалий успіх моделі Avalon, а також вельми популярна серед екологічно свідомих споживачів модель гібридного авто Prius, що окрім бензину споживає й альтернативні види пального, забезпечили концерну Toyota 20-відсоткове зростання продажів на північно-американському континенті. Своєю чергою, збут японської компанії Nissan зріс на 27 відсотків. Не відставали від них й інші виробники з азійського регіону. Це свідчить про те, що своєчасне впровадження інновацій та орієнтація на кінцевого споживача далися в знаки й принесли заслужений успіх азійським автовиробникам.
|
Новости рубрики:
Как рассчитать цену доставки стройматериалов из «Эпицентра»?
MG 4: Як обрати ефективний та економічний автомобіль Як офіційний дилер Volvo робить покупку нового авто безпечною та вигідною Відеореєстратори для власників автопарків: покращення безпеки та ефективності Як купити вживаний автомобіль без дефектів Ключ для автомобиля: современные технологии и безопасность с компанией SmartKey Антифриз для автомобіля: літня безпека та зимовий захист Технологии удобства: Что делает Renault Logan современным и комфортным |