На прес-конференції для журналістів, яка відбулася на 16-тій виставці-огляду рухомого складу Генеральний директор Укрзалізниці Василь Гладкіх повідомив, що Укрзалізниця починає масштабне оновлення рухомого складу.
Через те, що на протязі 15 років не виконується закон про залізничний транспорт і не виділяються кошти на закупівлю нового рухомого складу Укрзалізниця опинилася у складній ситуації, коли парк залізничного рухомого складу зношений на 70%. Залізничники змушені своїми силами, в умовах локомотивних та пасажирських депо, модернізувати вагони та локомотиви, збудовані у 70-80-х роках.
За словами Генерального директора Укрзалізниці Василя Гладкіх, фінансовий план Укрзалізниці, який затверджує Кабінет Міністрів України, не дозволяє акумулювати достатньо коштів для суттєвого оновлення парку рухомого складу. Тому, за підтримки Мінтрансзв’язку, в 2006 році Укрзалізниця розпочинає оновлення парку за рахунок залучення інвестицій, у т.ч. шляхом лізингу.
У відповідності до Комплексної програми оновлення залізничного рухомого складу на 2006-2010 рр., вже в цьому році за рахунок реалізації інвестиційної програми планується придбати 151 пасажирських вагонів, 25 магістральних електровозів, 320 вагонів дизель-електропоїздів, 5 тис. вантажних вагонів, на загальну суму 2,9 млрд. грн., що в 9 разів більше, ніж у минулому році.
Звертаючись до журналістів та громадськості Василь Гладкіх сказав:
“Ми не просимо грошей у держави. Ми просимо залишити залізниці зароблені нею кошти. Укрзалізниця у минулому році віддала до бюджету 6 млрд. 400 млн. гривень – ви відчули ці гроші? А якби вони залишилися у нас на залізниці ви б побачили не 151, а 350 нових вагонів. Ми б замовили не 5 рейкових автобусів, а 30-40. Дайте нам працювати! Залізниця будує і модернізує вагони за рахунок власних коштів, а цього недостатньо”.
"Урядовий портал"
e-news.com.ua